A proposito de nada
HF: Hittade var man kunde inhämta informationen.
Målligan för backar i elitseriens grundserie genom tiderna:
1. Jan Huokko, Leksand 98/99 21 mål
2. Petteri Nummelin, Frölunda 96/97 20 mål
3. Robert Svehla, Malmö 92/93 19 mål
4. Richard Lintner, Djurgården 03/04 18 mål
4. Thommy Abrahamsson, Leksand 77/78 18 mål
4. Karl-Johan Sundqvist, Färjestad 77/78 18 mål
4. Stig Östling, Brynäs 75/76 18 mål
8. Rickard Franzen, AIK 99/00 17 mål
8. Björn Nord, Djurgården 99/00 17 mål
8. Anders Broström, Frölunda 79/80 17 mål
Målligan för hel säsong i elitserien (grundserie + slutspel) genom tiderna:
1. Jan Huokko, Leksand 98/99 24 mål
2. Björn Nord, Djurgården 99/00 21 mål
3. Petteri Nummelin, Frölunda 96/97 20 mål
3. Petter Nilsson, Luleå 95/96 20 mål
3. Anders Broström, Frölunda 79/80 20 mål
3. Stig Östling, Brynäs 75/76 18 mål
Skit att man skulle sumpa sista raden, Stig östling gjorde givetvis 20 mål totalt säsongen 75/76 han också.
Leksands IF 1998-99 Elit Division Round 46 21 16 37 28
Låg några sidor efter i läsningen .
Fast idag har jag löst ut 3 biljetter i LA mot DIF om en månad , ska bli skoj och se nya hallen och om EShockeyn är bättre än den Allsvenska .
Ser ut som vi överlever 3:e platsen en omgång till iaf eftersom DIF leder med 3-1 och FBK måste hinna skotta in några till för att gå förbi oss.
Krävs lite segrar nu innan vi halkar rejält bakåt. Serien är jämn som sagt var.
Men, Lars, vid det här laget vet väl du också att våra svåra matcher är de lätta i programmet...
Upp med det värsta vi har i motståndsväg och grabbarna spelar som i fornstora dar (nåja, Rackham lugna dig nu!) och när vi möter kölagen:
Gäsp... när var det hämtming på dagis...
Se om det inte kommer nåt till Jul...
GävleLasse: Kanske man slipper bli misstänkt i år då för Bocken ;-)
Ang internposten så köpte Brynäs in IKEAs gamla rörpostsystem men tekniker har inte installerat detta ännu eftersom det fattades lite skruvar. ;-)
Äh, försök inte, det väl alla att det är du som är Stora Bocken Bruse...
Eller var det den som gillade Bockens öl :-)
Ja, ja, hur det än var med det så ryms båda inom försvarsmaktens ansvarsområde :-)
men alla sätt är bra utom dom dåliga.
svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/player.jsp?d=57074&a=686251
Clubsport: Varför chansa är du rädd om dubben, bättre slitage på bdubben än plåtskador som sänker bilens värde ;-)
Enl SMHI så blir det runt +4-5c så räkna med fläckvis halka
Man kan ha roligare saker för sig 09.00 en lördagsmorgon än att byta till dubbdäck! ;o)
Det är väl bara att damma av domkraften verkar det som...
http://www.brooklyntigers.se
Öhrstedt har målat för Almtuna !
09.55 0 - 1 PP2 Almtuna 4. ÖHRSTEDT, Martin
(79. ERIKSSON, Henrik
28. RAGNARSSON, Marcus)
Han är lagkamrat med Lars Erik spets Lillebror.
Knut Henrik Spets.
Haha. Ngn som är sugen på en spets till?!;O
Se länk......
Lars-Erik och Knut-Henrik är i alla fall härliga dubbelnamn.
Hur gick det förresten med mini Hammarström? Skulle inte han va en riktig talang?