A proposito de nada
JESUS SAVES...
...BUT HENRY SCORES ON THE REBOUND
GO GUNNERS!
Skulle tippa på 2-2 efter full tid å att Sjödda dundrar in 3-2 i sudden :)
moreten: Med tanke på att Cassel inte spelat de två senaste matcherna o att Hulken nu är skadefri så är det väl märkligt om han skulle spela.Jag blir nog mer förvånad om Leffe skulle ändra i backparen med tanke på att backparen funkade bra sist.Nä Morin o Cassel får nog tålmodigt vänta i frysboxen.
Snart dimper det väl ner en nyhet på brynas.se om att en viktig pusselbit har lagts på plats inför de kommande 2 säsongerna.
Det är rätt kul att du nämner "pusselbiten", jag hade själv ett "utvecklingssamtal" med Katarina Karlsson om detta med att återanvända samma text om och om igen ;)
Det skall bli kul att se om det blir ändring nångång. Personligen vill jag helst läsa att man förlänger med Angell, det är såna pusselbitar man vill se. Ett lagbygge blir bäst om pusselbitarna passar direkt och slipper slipas om under ett par säsonger i hopp om att de billiga "pusselbitarna" som ingen annan vill ha skall "passa" någorlunda.
För inte lär väl Robert Kristan få en kontraktförlägning när vi har Daniel Sperrle!
Då borde det väl stått avvecklingsamtal? ;)
Bissett19: Det är väl inte många som trodde Cassel skulle få spela heller denna säsong. Förhoppningsvis så har inte Hulken förätit sig på alla sk "lådor" som finnarna har på julbordet.
Timrå matchen får man väl sitta och och hoppas på att det plingar fördel Brynäs när man skall reka O'Learys här i Kiruna inför matchen mot LHC som tv-sänds.
Personligen så ville jag ha hit Korhonen igen, men han stack ju till Skåneland..
Men jag tycker nog att man ska låta junisen Lindbäck få chansen i A-laget
Korhonen tenderar att släppa för mycket returer rakt ut.
Nu menade jag den där Lindberg hur bra han är i jämförelse med Sperrle och Kristan b.la ?? Har har potenitial att peta nån av dom i A laget ??
Personligen ser jag att Läck gärna får stå nån mer match också i Allsvenskan så han växer med uppgiften. Puurula kan ju bli skadad och då duger det inte med en målis som är matchotränad och hoppa in i en ev kvalserie tex, eller också Lundström kallar hem Hedberg :-)
mattias - 74: Rubriksättarna på Aftonbladet,Expressen etc vill nog oxå se Läck i målet i Leksand framöver,snacka om straffspark.Typ:
"Leksands målvakt Läck(er) som ett såll"
"Läcksand o Eddie läcker"
etc........;)
Jag menade att han inte spelar kvar i Brynäs över huvud taget.
Tomten viskade i mitt öra att han Cassel fått foten...
Inga problem om du frågar mig. Bara att tacka Daniel för väl förättat värv. En av de spelare som jag anser gjort sitt i BIF.
De flesta lagen har börjat se över sina trupper och det borde Brynäs göra även de. Jag hoppas verkligen att Brynäs visar lite ambition att ta sig till, och gå långt i ett slutspel.
Här sitter ni och gör narr av mig när farsans jämthund släpär mig runt hela jävla stan utan bedövning. Farsan och styvmorsan droppar av 2300 och lämnar mig med plastsyrran och hennes gamla hockespelare från LHF.... Tacka vet jag hunden.
ca 20km har hundjäveln släpat mig men vilken brudmagent han har varit. Vissa hundjävlar vet sin plats, eller vad säger du Knaskamilla... ;-)
ps/20 km är ca 7,5km men då fick han snoka i varenda snödriva. En liten Jämthund med namnet Buster.
Låter mer som en helkväll för bratsen på stureplan ;)
Hans största merit var nog när han mötte mig under invigningen utav [url=www.65selander.se/061111_invigning_la/imagepages/image27.html]LA[/url].
Tur för oss att killen struntar i pengar.
Ja, det är väl för hockeyess som för excellenta forskare:
Talang är inget man hittar på vägen till ICA... = )
Ankan - Duckar för Ers Excellens & Förste Hovleverantör
Var på matchen i Timrå..
Tycker helt att Brynäs kontrollerar matchen,
Sen i tredej drar man på sig onödigt utvvisningar som när Sunkan skickar pucken över sargen helt omarkerad och sen vid andra puckout-tillfället var det faktiskt en solklar touch.. och såklart så gjorde ju Timrå mål på den utvisningen.
2-2 målet var Sperrle helt skymd på..
Sen var ju Björnes segermål ursnyggt :)