Å Sulku bröt fingret...
« Föregående · 412080 Till forumet
Å Sulku bröt fingret...
... så nu har vi riktigt fett om backar. Kanske dags för Sundlöv att värva en ny målvakt mao? Har han inga polare kvar som han är skyldig en tjänst?
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Falken87: Nån mer än jag som uppmärksammat att Brynäs nuförtiden heter Brymäs på swehockeys online-rapportering(vid mål osv)? Vilken hädelse... Ok, nån har skrivit fel, han är väl människa han å ;)
Sv: Å Sulku bröt fingret...
micke: Nån som vet hur lång tid man kan förvänta sig att Sulku blir borta?
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Gusten: Nu börjar det verkligen krisa. Om Johansson är skadad så har vi tre skadade backar. Sulku, Björck och Johansson om han nu är skadad.
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Gusten: Nu börjar det verkligen krisa. Om Johansson är skadad så har vi tre skadade backar. Sulku, Björck och Johansson om han nu är skadad.
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Lingonben86: Han är tillbaka i spel nu verkar det som. Han fick en smäll i första perioden och det lät som det var allvarligt.
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Lingonben86: det stod ju i GD att sulku inte var så skadad, har han BRUTIT fingret?
Usch, måste värva backar nu sundlöv.
Usch, måste värva backar nu sundlöv.
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Boström: Ett lite brutet finger är väl inget mot detta: www.vik.se/asp/nyheter_visa.asp?id=1779
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Frisco: Skulle bli förvånad om Sulku blir borta en längre tid pga detta. Jag säger bara bandymålvakt, där kan vi snacka brutna fingrar.
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Boström: Sulku är tillbaka till ES-premiären. Inga större problem med fingret.
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Falken87: Daniel olsson som spelade fran till sundsvalls mål är en föredetta Brynäsare.
Sv: Å Sulku bröt fingret...
Ja till premiären, men det var ju också sagt ett tag att sulku hade lite baklänges mål med.
« Föregående · 412080