1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Å Sulku bröt fingret...


Å Sulku bröt fingret...
... så nu har vi riktigt fett om backar. Kanske dags för Sundlöv att värva en ny målvakt mao? Har han inga polare kvar som han är skyldig en tjänst?

Sv: Å Sulku bröt fingret...
micke: Ja, 1-0 av Ove Molin i fem mot fyra.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Falken87: Nån mer än jag som uppmärksammat att Brynäs nuförtiden heter Brymäs på swehockeys online-rapportering(vid mål osv)? Vilken hädelse... Ok, nån har skrivit fel, han är väl människa han å ;)

Sv: Å Sulku bröt fingret...
micke: Nån som vet hur lång tid man kan förvänta sig att Sulku blir borta?

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Vafan nurå...Danne Johansson skadad också...VÄRVA!!!!!

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Gusten: Nu börjar det verkligen krisa. Om Johansson är skadad så har vi tre skadade backar. Sulku, Björck och Johansson om han nu är skadad.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Gusten: Nu börjar det verkligen krisa. Om Johansson är skadad så har vi tre skadade backar. Sulku, Björck och Johansson om han nu är skadad.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Falken87: Men va fan, 1-1 nu på straff.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Gusten: Vad är det för fel på Danne J nu då?

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Lingonben86: Han är tillbaka i spel nu verkar det som. Han fick en smäll i första perioden och det lät som det var allvarligt.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Gusten: okej låter bra,

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Lingonben86: det stod ju i GD att sulku inte var så skadad, har han BRUTIT fingret?
Usch, måste värva backar nu sundlöv.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Boström: Ett lite brutet finger är väl inget mot detta: www.vik.se/asp/nyheter_visa.asp?id=1779

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Frisco: oj då han var.......en jäkla teamplayer.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Frisco: Skulle bli förvånad om Sulku blir borta en längre tid pga detta. Jag säger bara bandymålvakt, där kan vi snacka brutna fingrar.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
JanT: ja jag vet hur det e.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Boström: Sulku är tillbaka till ES-premiären. Inga större problem med fingret.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
JanT: hur vet du det?

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Lingonben86: 1-3 om ni nu inte visste det.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Falken87: Daniel olsson som spelade fran till sundsvalls mål är en föredetta Brynäsare.

Sv: Å Sulku bröt fingret...
Ja till premiären, men det var ju också sagt ett tag att sulku hade lite baklänges mål med.

« · 412080

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)