Abramovitj
« Föregående · 304238 Till forumet
Sv: Abramovitj
fuckup:
Skulle va kul men frågan är om man skulle bli lika glad om vi köpte in halva NHL till Brynäs!
Fast SM-Guld är ju alltid ett SM-Guld
Skulle va kul men frågan är om man skulle bli lika glad om vi köpte in halva NHL till Brynäs!
Fast SM-Guld är ju alltid ett SM-Guld
Sv: Abramovitj
65Selander:
Har inte han redan kollat på att köpa vancouver , fast han kanske vill köpa in ett farmarlag oxå ;->
Har inte han redan kollat på att köpa vancouver , fast han kanske vill köpa in ett farmarlag oxå ;->
« Föregående · 304238
att köpa i sig i den fina klubben Brynäs o plöja ner
några 100 millar i klubben : )