AIK-Brynäs IF 24/11-13
Sjukt märklig period. Vet inte om jag ska vara nöjd eller förbannad med 1–1. De svenska zebrorna blir sämre för varje match som går – snart kan vi stoppa in cypriotiska rättsskipare utan erfarenhet på isen, de kommer göra det minst lika bra.
Blunda och blås, typ.
Låga odds på att AIK skulle få tillbaka utvisningarna. Domarnas armar rycker varje gång aporna skriker.
Ingen bra matchutveckling med tanke på att vi spelade match igår. Samma spelare får spela väldigt mycket.
foppa78: "Men va i helvete nu får någon jävel rensa upp bland skitdomarna i svensk hockey!"
bla bla bla :P
Starkbaum är riktigt bra, svårt att lasta honom på AIKs enda mål ikväll;-)
Fan vad Harju levererar det ena lama avslutet efter det andra. Flopp var ordet.
För övrigt känns det väldigt behagligt att äntligen ha en riktig burväktare på isen. Nu känns det faktiskt som om vi kan vinna matcherna.
Skapligt sönderläst PP vi har.
Redigerad kommentar
Lindström:
Ja han känns som en sengångare,glider omkring..är väl bara bra runt kassen.
Klantigt av Scott att inte utnyttja det kanonläget.
Apropå Harju – med tanke på hans lönekuvert hade jag inte blivit alltför nedslagen av en flytt. Det måste finnas många spelare, betydligt billigare sådana, som kan gå in och göra ett bättre jobb.
Och där steg målkungen fram och levererade. Fantastiskt!
Redigerad kommentar