AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
« Föregående · 1453942 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Lindström: Bänka alibispelarna?Fast då kanske laget inte får fullt manskap? Brynäs ett topp- och guldlag? Varför inte visa det konsekvent på isen då!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
sylf: Det känns alltid lika deprimerande att behöva konstatera faktum men de är fortfarande inte bättre än så här när det kommer till kritan. Vad de än försöker intala sig själva och andra...
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Varför är Brynäs så satans jävla usla mellan varven? Förlåt, ojämna, menar jag.
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
sylf:Jösses vad Bif spelarna gliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiider fram.
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Osedvanligt tamt backspel. Bertilsson i Tre Kronor? VISA DET DÅ! Andersén tafatt på målen... När forwards tappat all kreativitet är formsvackan ett faktum...
Larsson! Kom hem!
Larsson! Kom hem!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
sylf: Inte ett skott på mål i sista perioden och vi ligger under dessutom fyfan vad dåligt!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Det har sett ut såhär dom senaste matcherna.... modo och växjö är två tur vinster som lika gärna kunnat resulterat i 0 poäng. Nu har brynäs haft sitt roliga, dags att blicka nedåt!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Qvarre:Bif duttar konstant å vips mål i arslet.
Våra backar visar klass återigen.
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
StoltBrynäsare:
Vi brukar ju vara grymma i sista. Bäst i världen helt enkelt.
Vi brukar ju vara grymma i sista. Bäst i världen helt enkelt.
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
StoltBrynäsare:Kan vi hoppas få se Widing slaska in en kasse idag? Snygg hopp smäll på råttan :)
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Domslut hit och dit, AIK är verkligen ett lag de ska klara under alla förhållanden om de tänkt sig bli ett guldlag om drygt tre månader (vilket de inte blir). Om någon omgång är det förmodligen bara titta i tabellen och säga farväl till topp 4 - för säsongen?
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
StoltBrynäsare:
Felaktigt domslut och sedan självmål på det. Man bara myser. FY FAN!!!!!
Felaktigt domslut och sedan självmål på det. Man bara myser. FY FAN!!!!!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Man borde ta mig fan ha robotar som domare, det bör inte gå att påverka en professionell yrkesmän på detta sätt!?!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
sylf: Hahahaha vilken jävla kompensation det var publiken som fixade den
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
foppa78: Ollas har varit bäst i Brynäs, ingen tillfällighet att just han kämpade in den!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
bradberry: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gött underbart börja spela hockey nu också bra Ollas
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Lindström: Lauritz direktskott från cirkeln är verkligen roliga att se!!
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
bradberry: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gött underbart börja spela hockey nu också bra Ollas
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Man kan väl kort konstatera att vi har gått in i en formsvacka. Trots poäng på slutet har spelet saknat tempo och fantasi. Är väl naturligt att det kommer en svacka samt positivt att vi ändå plockat poäng...
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Å där står Jonte som staty framför eget mål.
Jaha kan vi hoppas på att Bif har snörat på sig grillorn nu då. 29 min kvar att spela hockey på nu.....
Sv: AIK-Brynäs IF Tisdag 3/1-2012
Lindström: godnatt äckel Brynäs!!!!!!!!! Ni förtjänar inte vara ett top 5!
« Föregående · 1453942 · Nästa »