Angående Brynäs i TV!!
« Föregående · 612899 Till forumet
Angående Brynäs i TV!!
Anledningen att Brynäs inte sänds så mycket, är för att klubben måste betala för sitt lag ska vara med i tv. Det kan va en anledning, men jag blev jävligt besviken att inte Leksand-Brynäs sändes. En måste match egentligen
Sv: Angående Brynäs i TV!!
BrynäsPer1: Du behöver inte starta nya trådar hela tiden. Lagena behöver inte betala en peng för att visas i Tv. Dom får t o m pengar som alla ES lag delar på
Sv: Angående Brynäs i TV!!
BrynäsPer1:
Så här står det angående nyatrådar/ämnen:
"OBS2! Innan du ställer en fråga ska du alltid söka först. Någon har kanske redan svarat på din fråga. Då är det bättre att skriva i eventuella följdfrågor i det ämnet istället och därmed ta fram ämnet på dagordningen"
Jäkligt irriterande med dina nya trådar hela tiden!!!
Så här står det angående nyatrådar/ämnen:
"OBS2! Innan du ställer en fråga ska du alltid söka först. Någon har kanske redan svarat på din fråga. Då är det bättre att skriva i eventuella följdfrågor i det ämnet istället och därmed ta fram ämnet på dagordningen"
Jäkligt irriterande med dina nya trådar hela tiden!!!
« Föregående · 612899