Angående Brynäs i TV!!
« Föregående · 612899 Till forumet
Angående Brynäs i TV!!
Anledningen att Brynäs inte sänds så mycket, är för att klubben måste betala för sitt lag ska vara med i tv. Det kan va en anledning, men jag blev jävligt besviken att inte Leksand-Brynäs sändes. En måste match egentligen
Sv: Angående Brynäs i TV!!
BrynäsPer1: Du behöver inte starta nya trådar hela tiden. Lagena behöver inte betala en peng för att visas i Tv. Dom får t o m pengar som alla ES lag delar på
« Föregående · 612899