Ännu en gammal Bif:are till Jurtjyrkogården!
« Föregående · 542332 Till forumet
Sv: Ännu en gammal Bif:are till Jurtjyrkogården!
bradberry: Nu har dom också dammat av Ronnie Pettersson för ännu en säsong samt värvat framtidsmannen Per Eklund. Vidare ser det ut som tre J18-spelare skall in i truppen. Nu snackar vi lågbudget... Animal farm får en tung säsong, inget snack om saken.
Sv: Ännu en gammal Bif:are till Jurtjyrkogården!
wap.hockeysnack.com
Det DIF skulle tjäna på är att lämna Globen området och bygga nytt utanför tullarna. Arenabolaget suger ut varenda krona. Se på DIF fotboll snart förvaltar dom varenda krona från Stadion
Det DIF skulle tjäna på är att lämna Globen området och bygga nytt utanför tullarna. Arenabolaget suger ut varenda krona. Se på DIF fotboll snart förvaltar dom varenda krona från Stadion
« Föregående · 542332
Johan Lindström, Kenneth Bergqvist och nu Adam Andersson......
Luktar floppvärvning även om Adam har vissa kvalitéer.