1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779081 inlägg · 7967 ämnen

Äntligen SLUTSPEL!!


Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
KingCobra:Fel,det spelas varje dag!!

Två kvartar Fredag,Två kvartar Lördag osv.....

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
KingCobra:

"Torsdag 16 mars, borta. Fredag 18 mars, borta"

Den 17:e då? För övrigt så var det starkt att stava fel på 7 av 12 ord ;)

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Gusten: Vilka krav du har,vi Lunarkillar stavar väl hur vi vill,gubbajävul......:-)

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Bissett19: Kramiz :)

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Lätt berusad och ack så lycklig att slutspelsplatsen säkrades igår.

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
rafalski: Välkommen till klubben.....

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Bissett19: Hela dan har man gått med ett fånigt leende på läpparna och sökt upp alla djurgårdare för lite "inför slutspel" snack, iskall stämning men vem bryr sig, livet leker !!

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
rafalski: Efter 19 raka slutspel fick dem inse sanningen,nu kör vi 19 raka slutspel.......:-)

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Bissett19: Känns skönt att kunna sitta tillbakalutad i soffan imorgon och avnjuta Modo-Brynäs, se laget slipa på detaljer som snygga tejpningar av klubbor, slutspelsfrillor mm.

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
rafalski: Ja he he,hörde att Bäckis började odla sitt slutspelsskägg i början av November,trots detta har inget fjun på hakan noterats ännu........:-)

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Bissett19: Med klubbens framtidssatsning får vi vara nöjda om dom odlar pubishår inför slutspelet.

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Om man skulle spekulera lite i de lag som möts i kvartsfinalerna...

Trolig tabell:

HV 71
Frölunda
Linköping
Färjestad

5:e/6:e plats
Modo & Luleå

7:e/8:e
Brynäs & Mora

Mitt tips blir att HV väljer Mora och att Frölunda väljer Brynäs. Vilka Linköping väljer blir lite mer knivigt att sia om men mitt tips hamnar på Modo. Varför? Kortare resa samt att man vunnit 3 av 4 möten. Mot Luleå har man en oavgjord och en vinst hemma och en vinst och en förlust, båda med uddamålet. Då får vi FBK och Luleå kvar.

HV 71 - Mora
Frölunda - Brynäs
Linköping - Modo
Färjestad - Luleå

Sen är jag osäker på utgången och vilka som möts. Spelar tabelläget även roll här eller följer de utgångsläget som jag skrivit ovan?

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
GävleLasse: Håll till godo.... (länk)

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Huge: Tackar...

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Brynäs If i slutspel!fan va gött asså!Jag bara aälskar de gubbarna!

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!

Då är det bara att plocka fram ostkrokarna och Coca Colan och invänta lottningen. Jag hoppas på en fredagsmatch så man kan dra iväg redan på söndag på en bortamatch.

Tror det blir svårt att få iväg någon buss från Gävle under veckan, möjligtvis någon minibuss


Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
BRYNÄS IF Sjua i Elitserien 2005/2006!! ;D

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!

Vi skall på picknick till Göteborg!!

Kul men jävligt svårt...


Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Sa ju det. Två av två rätt hittills. :)

Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Äntligen SLUTSPEL!!
Det märks inte på resefronten hos folk. Kom ingen nu anmäler er.

www.bskv.se
www.brooklyntigers.se
www.brynasstockholm.se

« · 684204

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)