Äntligen SLUTSPEL!!
« Föregående · 684204 Till forumet
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
KingCobra:
"Torsdag 16 mars, borta. Fredag 18 mars, borta"
Den 17:e då? För övrigt så var det starkt att stava fel på 7 av 12 ord ;)
"Torsdag 16 mars, borta. Fredag 18 mars, borta"
Den 17:e då? För övrigt så var det starkt att stava fel på 7 av 12 ord ;)
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Gusten: Vilka krav du har,vi Lunarkillar stavar väl hur vi vill,gubbajävul......:-)
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Bissett19: Hela dan har man gått med ett fånigt leende på läpparna och sökt upp alla djurgårdare för lite "inför slutspel" snack, iskall stämning men vem bryr sig, livet leker !!
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
rafalski: Efter 19 raka slutspel fick dem inse sanningen,nu kör vi 19 raka slutspel.......:-)
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Bissett19: Känns skönt att kunna sitta tillbakalutad i soffan imorgon och avnjuta Modo-Brynäs, se laget slipa på detaljer som snygga tejpningar av klubbor, slutspelsfrillor mm.
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
rafalski: Ja he he,hörde att Bäckis började odla sitt slutspelsskägg i början av November,trots detta har inget fjun på hakan noterats ännu........:-)
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Bissett19: Med klubbens framtidssatsning får vi vara nöjda om dom odlar pubishår inför slutspelet.
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Om man skulle spekulera lite i de lag som möts i kvartsfinalerna...
Trolig tabell:
HV 71
Frölunda
Linköping
Färjestad
5:e/6:e plats
Modo & Luleå
7:e/8:e
Brynäs & Mora
Mitt tips blir att HV väljer Mora och att Frölunda väljer Brynäs. Vilka Linköping väljer blir lite mer knivigt att sia om men mitt tips hamnar på Modo. Varför? Kortare resa samt att man vunnit 3 av 4 möten. Mot Luleå har man en oavgjord och en vinst hemma och en vinst och en förlust, båda med uddamålet. Då får vi FBK och Luleå kvar.
HV 71 - Mora
Frölunda - Brynäs
Linköping - Modo
Färjestad - Luleå
Sen är jag osäker på utgången och vilka som möts. Spelar tabelläget även roll här eller följer de utgångsläget som jag skrivit ovan?
Trolig tabell:
HV 71
Frölunda
Linköping
Färjestad
5:e/6:e plats
Modo & Luleå
7:e/8:e
Brynäs & Mora
Mitt tips blir att HV väljer Mora och att Frölunda väljer Brynäs. Vilka Linköping väljer blir lite mer knivigt att sia om men mitt tips hamnar på Modo. Varför? Kortare resa samt att man vunnit 3 av 4 möten. Mot Luleå har man en oavgjord och en vinst hemma och en vinst och en förlust, båda med uddamålet. Då får vi FBK och Luleå kvar.
HV 71 - Mora
Frölunda - Brynäs
Linköping - Modo
Färjestad - Luleå
Sen är jag osäker på utgången och vilka som möts. Spelar tabelläget även roll här eller följer de utgångsläget som jag skrivit ovan?
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Då är det bara att plocka fram ostkrokarna och Coca Colan och invänta lottningen. Jag hoppas på en fredagsmatch så man kan dra iväg redan på söndag på en bortamatch.
Tror det blir svårt att få iväg någon buss från Gävle under veckan, möjligtvis någon minibuss
Sv: Äntligen SLUTSPEL!!
Äntligen SLUTSPEL!!
Det märks inte på resefronten hos folk. Kom ingen nu anmäler er.
www.bskv.se
www.brooklyntigers.se
www.brynasstockholm.se
Det märks inte på resefronten hos folk. Kom ingen nu anmäler er.
www.bskv.se
www.brooklyntigers.se
www.brynasstockholm.se
« Föregående · 684204
Två kvartar Fredag,Två kvartar Lördag osv.....