Arenan - Glöm den!
« Föregående · 64090 Till forumet
Sv: Arenan - Glöm den!
TACK GAVLERINKEN!!!!!!
Äntligen en som fattat hur det ligger till, Berg har tagit sig vatten över huvudet, det verkar inte vara vara någon intelligent planering bakom dett med ny hall, men man kan ju inte anklaga Berg för att vara Atomfysiker direkt.
Äntligen en som fattat hur det ligger till, Berg har tagit sig vatten över huvudet, det verkar inte vara vara någon intelligent planering bakom dett med ny hall, men man kan ju inte anklaga Berg för att vara Atomfysiker direkt.
« Föregående · 64090
Nu börjar Bergh ställa orimliga krav, som att serien måste stängas.
Det kommer den aldrig att göra, för det kommer aldrig att accepteras av distrikten och alla hockeysupportrar.
Vilka tror herr Bergh går och tittat på laget i nya arenan när nyhetens behag har släppt. Det går inte att åka ur, laget ligger ständigt bland dom tre sista eftersom det inte har funnits pengar att värva för dom senaste 5 åren...