Back in business
« Föregående · 107174 Till forumet
Sv: Back in business
Martman: Välkommen tillbaka. Tänkte väl att det var dags att ruska liv i liket nu när elitseriepremiären närmar sig :)
Sv: Back in business
micke: jag gör comeback jag med. Jag antar att jag missat en massa tilltänkta laguppställningar, kedjeformationer och annat, men konstigt nog har jag klarat mig ifrån det under somaren. Från och med nu så ska jag dock fokusera på uppgiften lite bättre. NU TAR VI DOM!!!
« Föregående · 107174
Så nu kanske man skulle återuppta lite hockeysnack igen...
Well well... It's good to be back...