1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779372 inlägg · 7967 ämnen

Backar


Sv: Backar
Zappaholic: tror jag det med tanke på hur det går. Men det hade nog gällt alla. Han känner förmodlgen något form av ansvar.

Sv: Backar

Uppehållet kommer nog ganska lägligt, hade gärna fått kommit redan idag. De nya får komma in och det borde ge laget energi, hoppas att DP är tbx oxå. Efter det har vi TIK och därefter Växjö, två oerhört viktiga matcher, vi behöver vinna båda, om inte, då måste nåt annat hända.

 

Med det spel vi har nu(eller avsaknaden) ska vi nog vara jävligt glada att vi inte hamnat i kvalserien, då hade vi fått möta Tingsryd nästa säsong.

Redigerad kommentar


Sv: Backar
Honken: Klart vi skulle klara en kvalserie, lätt

Sv: Backar
Carl Lejonkräk:Det tvivlar jag på.

Sv: Backar

Wesley:

dessvärre kommer nog inte Tedenby gå till nån annan klubb än HV71.

fast konstigare saker har ju hänt ;)

Dick Axelsson lär väl inte få fortsätta i Frölunda heller,

å han kan...om han vill :P


Sv: Backar

Sheena Punkrocker: dessvärre kommer nog inte Tedenby gå till nån annan klubb än HV71. fast konstigare saker har ju hänt ;)

Man kan ju alltid slänga ut en förfrågan. Dick skulle vara spännande till billig peng. Men för mig känns det som han har tappat sugen på hockey, men spelar för att hålla igång lite samtidigt som han cashar in lite.


Sv: Backar

Wesley:

Löf och Berglind fick sitt livs chans denna säsong, och hur gick "testet"...?

De är naturligtvis inga ES-ämnen...

Djoos tog chansen


Sv: Backar
tjugo8: Är det så att spelarna vill ha bort TJ och visar det på det här sättet så är det dom som ska bort, oavsett vilka det är. Ingen spelare i det här laget är oersättlig. Vad är det, 48:e tränaren de senaste 10 åren dom e missnöjda med?

Sv: Backar

Gillar inte dagens formering.

För mkt krut bränns med Gunde-Bertil

Jakobsson-Kilas funkar mkt illa

Sunken illa som vanligt

Djoos börjar spela upp sig

DP vill jag ge 5 matcher i Almtuna för att komma in i matchform...

Förslag:

Gunde-Jakobsson.

Gunde i stort sett ensam ansvarig för det kreativa. Jakobsson måste spela enklare o rejält

Bertil-Djoos

Bägge kan sköta det kreativa o Bertil kan vara rejäl

Kilas-Sunken

Vi kan inte ha en kapten o lönepost som presterar så lite som nu...skulle kunna bli en bra balans


Sv: Backar
Samtidigt, de tre matcherna som Gunde spelat untan Bertil har han -7..... Tidigare hade han -12 på 18 matcher! SÅ vet inte om jag vill sära på dom ;P

Sv: Backar
tjugo8: tänkte mig Sunken med Jakobsson och Kilas med Gunde...

Sv: Backar

nääee...det som såg ut som den stabilaste lagdelen är nu största frågetecknet för en intressant vår...

Gunde - Mr Perfect

Bertil - Grym +/-men nån pp-back tror jag aldrig han blir 198 shl-matcher,2 mål

Sunken - Två steg bakåt

Kilas - Svagare i egen zon än vad jag hoppats, usla -10

Jacob - Spelar större spel än vad som klär honom, dålig rörlighet

DP - Skadad

Djoos - Ett steg bakåt

Löf - Löf

Egentligen bara Gunde o Bertil som levererat som förväntat el över...

Som ngn var inne på...skulle sitta fint m en stabil ersättare för DP/Löf


Sv: Backar
tjugo8: Inte bara backarna som försvarar. Tittat flera gånger på 1-0-målet mot Saik. Westlund går ner i bortre hörnet som avlastare för Granis som är puckförare. Men otroligt nog väljer han att lägga en backhand tillbaka till en motståndare som har fritt mot målet. Klart att det inte finns några backar i slottet vilket ser billigt ut men har sin enkla förklaring, Granis skänker puck i fel läge.

« · 1556787

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)