Backbeståndet
« Föregående · 403462 Till forumet
Sv: Backbeståndet
rackham: Mjae, för mig tycks det onekligen som att vi är en back kort. Kan det inte vara en möjlighet att en backplats hålls öppen för en ev. NHL-lockout. Sundlöv och Ragnarsson är väl polare och jag kan tänka mig att Micke bearbetar Marcus rätt hårt , ifall att...
En överraskning på lut innan seriestarten?
En överraskning på lut innan seriestarten?
Sv: Backbeståndet
micke: En Ragnarsson saknas i backbesättningen, definitivt.
Hans erfarenhet och tuffhet skulle behövas.
Men han har väl kontrakt ett år till och drar som en
avlöning om/när det blir spel over there!?
Hans erfarenhet och tuffhet skulle behövas.
Men han har väl kontrakt ett år till och drar som en
avlöning om/när det blir spel over there!?
« Föregående · 403462
det som (fortfarande) verkar osäkert med den befintliga backtruppen är
den defensiva kapaciteten. En defensiv klippa skulle kunna skapa lugn i
försvarsarbetet. Noterar dock tacksamt att Kling och Klang i n t e spelat i
samma backpar vid plojmatcherna i samband med hockeyskolan.
Bredden på forwardssidan matchas tyvärr ännu inte av densamma bland
backarna, men slutspel skall det väl kunna bli ändå!?