Bedrövligt!!
« Föregående · 64216 · Nästa » Till forumet
Sv: Bedrövligt!!
vafan dra ner på kritiken!! Tror nån vi ska spöa dom i Karlstad eller?? Det kan bli 1-8 idag. Vinner vi på tisdag är det helt plötsligt öppet igen. Jag har sett BIF vända 0-2 i mather två ggr när det varit bäst av 5!! Så kamma er lite.
Sv: Bedrövligt!!
Du kan ju inte påsta att dom visat nån slags fighterhjärta iall fall,ser du matchen Claes?
Sv: Bedrövligt!!
Ja dom ser jäkligt bar ut,inge fel på FBK:s självförtroende.
Ett snabbt mål i abörjan på andra nu så kanske dom kommer i gungning,optimist lär man ju va ialla fall:-)
Ett snabbt mål i abörjan på andra nu så kanske dom kommer i gungning,optimist lär man ju va ialla fall:-)
Sv: Bedrövligt!!
Jo va fan man vet att det alltid kan vända. Kan dom inte skada nån iallafall?? ; ) (ironisk)
Sv: Bedrövligt!!
Tyvärr Claesw du försöker bara tilltala dig själv något! det kommer inte gå att ta igen detta! TYVÄRR!
Sv: Bedrövligt!!
Kennholt: Nä det går inte i princip... men... det trodde vi ju mot MoDo -99 oxå efter underläge i matcher.
Sv: Bedrövligt!!
känns som Melin har otur...förmodligen skulle han ha kört Aspen i Fredags o Pettersson i dag : (
Sv: Bedrövligt!!
Ja,skada nån allvarligt vore inte dumt,och jag är inte ironisk.En klubba nerkörd i halsen på Wallin skulle få mej på lite bättre humör.Nu har inte Brynäs vunnit en slutspelsmatch på 2 år,dags att börja använda huvet Bäckis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Bedrövligt!!
Måååååål.. Där satt ettan... Nu är det bara att hoppas att tvåan, trean och fyran också kommer. VINST BEHÖVS...
Sv: Bedrövligt!!
Om grabbarna åtminstone kunde undvika pinsamma resultat i dessa kvartsfinaler, skulle man va´ mycket tacksam. Förlora som i fredags då har man ju hedern i behåll i alla fall, men idag verkar det gå precis så som man varit rädd för. Snälla grabbar, kom igen lite nu och dra inte skam över oss med ett katastrof-resultat...
Sv: Bedrövligt!!
Nu blev det 4-2 men dom säger att det är ett nytt Brynäs på isen och att dom har haft många chanser! stämmer detta el?
Sv: Bedrövligt!!
vill ni veta varför Brynäs hela tiden får jaga?? nu 5-3!
jo det är fdör vi inte har bra målvakter! för det är ju konstigt att dom på P4 säger att Brynäs är jättebra! men varför ligger vi under då? om vi inte hade släppt in några mål hade det varit lika nu!
jo det är fdör vi inte har bra målvakter! för det är ju konstigt att dom på P4 säger att Brynäs är jättebra! men varför ligger vi under då? om vi inte hade släppt in några mål hade det varit lika nu!
Sv: Bedrövligt!!
Fiasko att förlora mot Färjestad ok..
hur är det då att förlora mot ett sämre lag än Färjestad som Frölunda, MIF, Luleå mfl ?
De flesta runt om i Sverige räknar med 4-0 i matcher till Färjestad och då är det väl inget fiasko? Däremot skulle det vara en skräll om ni vann.
hur är det då att förlora mot ett sämre lag än Färjestad som Frölunda, MIF, Luleå mfl ?
De flesta runt om i Sverige räknar med 4-0 i matcher till Färjestad och då är det väl inget fiasko? Däremot skulle det vara en skräll om ni vann.
Sv: Bedrövligt!!
Inser nu att FBK är för bra. Det är sån otrolig klasskillnad. Sorgligt att inte BIF bjuder upp till kamp åtminstone. Bara att rikta in sig på nästa säsong.............
Sv: Bedrövligt!!
Lämna WO till resten av matcherna för fan,så slipper ni gå med påsar på skallen allt för länge,,jävla skitlag.
Sv: Bedrövligt!!
Hur Dåligt spelar Brynäs inte ikväll då??
Inse fakta FBK är bra! Brynäs måste satsa mer!!!
Komigen nu svik oss inte!!!!!
***************FIASKO************
ÄR BARA FÖRNAMNET PÅ VAD KVÄLLENS MATCH ÄR!!!!!!
Inse fakta FBK är bra! Brynäs måste satsa mer!!!
Komigen nu svik oss inte!!!!!
***************FIASKO************
ÄR BARA FÖRNAMNET PÅ VAD KVÄLLENS MATCH ÄR!!!!!!
Sv: Bedrövligt!!
SNYFT SNYFT SNYFT SNYFT SNYFT
BESVIKELSE BESVIKELSE BESVIKELSE
ARG ARG ARG ARG
DEPPIG DEPPIG DEPPIG
NÅGON SOM KÄNNER SOM MIG????
BESVIKELSE BESVIKELSE BESVIKELSE
ARG ARG ARG ARG
DEPPIG DEPPIG DEPPIG
NÅGON SOM KÄNNER SOM MIG????
Sv: Bedrövligt!!
Efter att ha sett målen på TV så kan man bara ställa sig frågan,tränar dom inte på försvarsspel ??
« Föregående · 64216 · Nästa »
Ser otroligt tamt ut