1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778951 inlägg · 7967 ämnen

Beklagligt Brynäs!


Sv: Beklagligt Brynäs!
Lilljanne:

Jag kan mycket väl sklija på ett finger och en svans.Ditt resonemang är befängt!

Sv: Beklagligt Brynäs!
Lingonben86:

Kan inte du sluta ta till strid när du inte har en aning om vad som hänt?

Försvara inte någon/något som du inte känner dig vid!

Tror du att detta är något jag kokat ihop?
En officiell maskot och förebild för barnen måste föregå med gott exempel!

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: Men du, tigrar har inte fingrar. Var det inte svansen så var det en tass. Och jag har aldrig sett en tiger kunna peka tass. Ergo: du är befängd.

Sv: Beklagligt Brynäs!
Är det någon mer än jag som tycker att denna diskutionen börjar bli lite väl tjatig?

Sv: Beklagligt Brynäs!
Loooser: Tjatig - ja, men mest för att vissa vägrar inse att det som hände verkligen hände och att det är ett problem.

Sv: Beklagligt Brynäs!
bobbe: Hur löser vi problemet med att tjata o, det här?

Sv: Beklagligt Brynäs!
Loooser: Ehrm.. nu förstod jag inte vad du menade.

Sv: Beklagligt Brynäs!
bobbe: Det jag menade var att visst det var dumt gjort av maskotten men vi kan inte lösa problemet här det är nått för BIF ledningen att ta hand om

Sv: Beklagligt Brynäs!
Loooser: Ok, tack för förtydligandet! :)

Lycka till i morgon, ni lär få det tufft i Scandinavium...

Sv: Beklagligt Brynäs!
bobbe: Scandinavium är alltid tufft. Men en pinne, minst, ska vi ha!

Sv: Beklagligt Brynäs!
Lilljanne:

Ok, lill Arne Weise.
Jag vet mycket väl att tigrar har tassar.

Men vet du om att Brynäs-tigern är fiktiv? Ledsen att behöva säga detta men tigern är i själva verket en utklädd människa och människor kan peka finger, om det inte är något fel på dem.

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: Spännande diskussion. Har vi uttömt ämnet innan våren?

Sv: Beklagligt Brynäs!
westerlind:

Jag vill enbart försäkra mig om att gärningen kommer att beivras. Det måste tas krafttag mot detta betéende!

Att som seriös kritiker sedan få mothugg som inte innehåller sakliga argument för fem öre gör att man ibland sjunker ner till deras nivå för att få dem att förstå en gång för alla.

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: Skriv ett brev, skicka ett mail eller ring då för i hel**te till Brynäs IF istället för att hålla på och gaffla om det här i all evighet...

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion:
Måste säga att diskussionen börjar bli lite långrandig, och håller med Micke!
Om du är en sån seriös kritiker kan du väl skicka dina klagomål till "en högre instans" eller vad man ska säga..
Du kan ju inte kalla dej själv för särskilt seriös när du sitter o tjatar om det i en gästbok som inte har allt för mycket med föreningen att göra egentligen!

Det är ingen här som har ork, lust eller befogenhet att sparka den lilla tigern för sitt hetsiga beteende.. Så snälla älta inte detta igen!!

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: Sabba inte detta forum ´va???snacka om att älta!!!LÄGG NER!!!

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: Håller med alla de andra. Du har framfört ett klagomål. Ingen här har varit av annan åsikt än Du än att det var dumt. Folk här har bett om ursäkt. Vilken del av alla dessa meddelanden har Du inte förstått? Dessutom har Du, som flera påpekat, en del städarbete att göra i LHC-klacken, som inte nöjer sig med ett finger.

Sv: Beklagligt Brynäs!
KentaK:

Jag har vänt mig till erat kansli och där blivit bemött av ett skratt när jag beskrev incidenten. Är det proffsigt?

Jag tycker dessutom att motargumenten som framförts till mig har varit riktiga bottennapp. Jag är även av den uppfattningen att något måste göras för att stävja detta betéende så att det inte inträffar något hemskt vid nästa tillfälle.

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: hahaha
Vadå, ska du spöa våran Tiger????? =) Eller vad menar du med hemskt..

Jag förstår inte varför du beskriver dina begär om att "nåt måste göras" här... GÖR NÅT ÅT DET ISTÄLLET DÅ!!

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: Kan ingen ta bort dej härifrån!!!!

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: gäsp... *pekar finger åt LHC e religion*

Sv: Beklagligt Brynäs!
Moderatorn (moderaten?) är jäkligt snabb med att plocka bort sakliga brynäsinlägg. Plocka bort prästen från Linköping nu´rå!

Sv: Beklagligt Brynäs!
Lilljanne: Vilka regler skulle han ha brutit emot då? Möjligtvis "Använda gästböckerna för kommentarer som saknar intresse för övriga." och "onödigt ointressanta tjatregeln" , om det ni finns ngn sådan...

Sv: Beklagligt Brynäs!
micke: Han är inte brynäsare. Räcker inte det?

Sv: Beklagligt Brynäs!
LHC e religion: Jag tycker du har helt rätt om det här med fingret. Själv har jag haft svårt att sova på nätterna efter att ha läst vad du skrivit. Lyckas jag somna kommer dessa hemska mardrömmar direkt om BIFs pyjamasbeklädda tiger som jagar mig med långfingret upp i skyn. Någonting måste definitivt göras åt den elaka tigeruslingen. Har du provat med HD? Vågar numer inte gå på hockey om detta skulle hända igen kanske jag aldrig mer kan somna. Hade tänkt se DIF-TIK i kväll men tänk om DIFs Pajaspeter är lika dum som BIFs tiger huuu hemska tanke.

Sv: Beklagligt Brynäs!
Lilljanne: :)

« · 124692

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)