BIF-FBK
« Föregående · 131791 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-FBK
Sylf:Brynäs gör en skitbra 1:a period och krymper ytorna för Färjestad som inte kom någonstans. Nu i 2:a så har FBK kvitterat och Brynäs är stillastående, Floberg kom helt fri för 3 min sedan men avslutade som den junior han är, rakt på. Brynäs har för tillfället stora problem med Färjestads rörliga och snabba spel!
Sv: BIF-FBK
65 Selander:
Jo, men jag tror att skadorna på just Luovi och Kyrö var bra.. Vi behövde få in lite friska spelare.. Och ja kan tänka mej att Jobs och Floberg gör en kanonmatch i Gavlerinken ikväll!!
Dom har väntat på sin chans länge nu, och känns skållheta!
Kul om vi kan hålla detta också, så vi inte får de gamla vanliga "brynässyndromet" och börjar slå icing efter halva matchen med ett måls ledning.. Det funkade bara med lill-honken och knappt då.. Man måste våga för att vinna.. AMEN!
Jo, men jag tror att skadorna på just Luovi och Kyrö var bra.. Vi behövde få in lite friska spelare.. Och ja kan tänka mej att Jobs och Floberg gör en kanonmatch i Gavlerinken ikväll!!
Dom har väntat på sin chans länge nu, och känns skållheta!
Kul om vi kan hålla detta också, så vi inte får de gamla vanliga "brynässyndromet" och börjar slå icing efter halva matchen med ett måls ledning.. Det funkade bara med lill-honken och knappt då.. Man måste våga för att vinna.. AMEN!
Sv: BIF-FBK
hoppas alla tippar på falcon (rinksite) när inte 1x2 funkar här...
Länkar:
http://www.falcon.se
http://www.falcon.se
Sv: BIF-FBK
laila: Gå in på swehockey.se och klicka dig vidare på games online
Länkar:
http://swehockey.se
http://swehockey.se
« Föregående · 131791 · Nästa »