BIF-FBK
« Föregående · 131791 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-FBK
Sylf:Brynäs gör en skitbra 1:a period och krymper ytorna för Färjestad som inte kom någonstans. Nu i 2:a så har FBK kvitterat och Brynäs är stillastående, Floberg kom helt fri för 3 min sedan men avslutade som den junior han är, rakt på. Brynäs har för tillfället stora problem med Färjestads rörliga och snabba spel!
Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Det är ju det som vi kan börja kalla för
"Brynäs-Syndromet" som har talat ikväll igen..
Ledning i periodpaus, vanligt vis andra men ikväll redan i första.. Och sen mental kollaps!
Det är skrämmande att problemet inte försvann i och med att Roger Melin lämnade oss.. Men ja målar inte fan på väggen än.. Att börja snacka allsvenskan och minnas 95-96 är inget jag tänker göra förrän om minst 30 omgångar...
"Brynäs-Syndromet" som har talat ikväll igen..
Ledning i periodpaus, vanligt vis andra men ikväll redan i första.. Och sen mental kollaps!
Det är skrämmande att problemet inte försvann i och med att Roger Melin lämnade oss.. Men ja målar inte fan på väggen än.. Att börja snacka allsvenskan och minnas 95-96 är inget jag tänker göra förrän om minst 30 omgångar...
Sv: BIF-FBK
2-4 inte mycket att säga, FBk gör 4 mål i Powerplay varav ett i 5-3!!
Brynäs är för kort om folk,hoppas Mikko och Kyrö frisknar till!!Vet inte om Bergqvist blev skadad eller bortplockad,han var inte lysande direkt. Nu är det två tuffa bortamatcher SSK och MIF, det får inte bli sju raka!!!
Sjödda var iaf kung på banan!!!
Brynäs är för kort om folk,hoppas Mikko och Kyrö frisknar till!!Vet inte om Bergqvist blev skadad eller bortplockad,han var inte lysande direkt. Nu är det två tuffa bortamatcher SSK och MIF, det får inte bli sju raka!!!
Sjödda var iaf kung på banan!!!
« Föregående · 131791 · Nästa »