BIF-FBK
« Föregående · 131692 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-FBK
hoppas alla tippar på falcon (rinksite) när inte 1x2 funkar här...
Länkar:
http://www.falcon.se
http://www.falcon.se
Sv: BIF-FBK
65 Selander:
Jo, men jag tror att skadorna på just Luovi och Kyrö var bra.. Vi behövde få in lite friska spelare.. Och ja kan tänka mej att Jobs och Floberg gör en kanonmatch i Gavlerinken ikväll!!
Dom har väntat på sin chans länge nu, och känns skållheta!
Kul om vi kan hålla detta också, så vi inte får de gamla vanliga "brynässyndromet" och börjar slå icing efter halva matchen med ett måls ledning.. Det funkade bara med lill-honken och knappt då.. Man måste våga för att vinna.. AMEN!
Jo, men jag tror att skadorna på just Luovi och Kyrö var bra.. Vi behövde få in lite friska spelare.. Och ja kan tänka mej att Jobs och Floberg gör en kanonmatch i Gavlerinken ikväll!!
Dom har väntat på sin chans länge nu, och känns skållheta!
Kul om vi kan hålla detta också, så vi inte får de gamla vanliga "brynässyndromet" och börjar slå icing efter halva matchen med ett måls ledning.. Det funkade bara med lill-honken och knappt då.. Man måste våga för att vinna.. AMEN!
Sv: BIF-FBK
Sylf:Brynäs gör en skitbra 1:a period och krymper ytorna för Färjestad som inte kom någonstans. Nu i 2:a så har FBK kvitterat och Brynäs är stillastående, Floberg kom helt fri för 3 min sedan men avslutade som den junior han är, rakt på. Brynäs har för tillfället stora problem med Färjestads rörliga och snabba spel!
Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Det är ju det som vi kan börja kalla för
"Brynäs-Syndromet" som har talat ikväll igen..
Ledning i periodpaus, vanligt vis andra men ikväll redan i första.. Och sen mental kollaps!
Det är skrämmande att problemet inte försvann i och med att Roger Melin lämnade oss.. Men ja målar inte fan på väggen än.. Att börja snacka allsvenskan och minnas 95-96 är inget jag tänker göra förrän om minst 30 omgångar...
"Brynäs-Syndromet" som har talat ikväll igen..
Ledning i periodpaus, vanligt vis andra men ikväll redan i första.. Och sen mental kollaps!
Det är skrämmande att problemet inte försvann i och med att Roger Melin lämnade oss.. Men ja målar inte fan på väggen än.. Att börja snacka allsvenskan och minnas 95-96 är inget jag tänker göra förrän om minst 30 omgångar...
« Föregående · 131692 · Nästa »
Mmm, fast det ligger kanske en del i ditt utlåtande. Vi får hålla det öppet och se om det flyter på även i fortsättningen. Då kan vi nog fastslå att det är på det viset...