1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778939 inlägg · 7967 ämnen

BIF-FBK


Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: 4-3

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Men flest poäng, minst gjorda och flest insläppta är mer imponerande. :D

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect:
Äh upp med mungiporna nu för f-n
n och börja klappa händerna hemma..

FULL FART FRAMÅT BRYNÄS!

Sv: BIF-FBK
Huge: Fortfarande lika spännande??

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Hur fan visste du det?

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Fan vad dåligt jag mår nu...

Sv: BIF-FBK
Varför tar inte Gunnar en Time Out?

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Nu e det match igen...det va väl roligt =)

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Äh, inse att en pinne mot fbk är bra!

Sv: BIF-FBK
TIMEOUT för helvete

Sv: BIF-FBK
65Selander: Det är fan bara Brynäs som kan tappa en 4-0 ledning, fan att man aldrig kan slappna av när dom spelar!!!

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Att tappa 4-0 är inte bra, oavsett vad förutsättningarna före matchen är.

Sv: BIF-FBK
Ska aldrig mer ta ut en seger i förväg :( nu får man nog vara nöjd om det blir oavgjort vid full tid *suck*

Sv: BIF-FBK
Kom igen det är fortfarande en ledning. Kan man inte få in 5-3 nu.

Sv: BIF-FBK
Martin: Jag nöjer mig med 4-3 som ger mig 350kr

Sv: BIF-FBK
65Selander: Vad var det du skrev om FBK:s bredd?

Sv: BIF-FBK
Spelar Sjödin hela tiden?

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Att spela jämnt med Sveriges bästa hockeylag utan en förstafemma är skitbra.

Sv: BIF-FBK
5 min kvar och bara Färjestad!!!

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Det jag skrev var att FBK skall inte gnälla på sina skador eftersom dom säger att dom har en bred trupp! Läsförståelse?

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Må så vara. Men kan man göra 4-0 på två perioder ska man kunna låta bli att tappa allting i sista.

Sv: BIF-FBK
65Selander: Börjar du bli kaxig din banjospelare :-))

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Håller med dej helt. Varför går det aldrig för Brynäs att spela bra i 3 perioder när det går i 2? Den frågan lär vi aldrig få nåt vettigt svar på...

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: 15.37 på klockan enl liveradion undra hur långt efter de är i sin sändning...forfarande 4-3 på swehockey.

Sv: BIF-FBK
Clarence: Svaret är att andra lag har typ 10 miljoner mer att köpa spelare för.

Sv: BIF-FBK
65Selander: 2:56 kvar och Färjestad mot Korhonen!

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Nu skall vi ta't lungt din lilla bastkjolsbärare!

Håll detta nu Brynäs Pleeese

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Som man sår får man skörda!

Sv: BIF-FBK
65Selander: *ASG*

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues:
KOM IGEN NU 1.45 kvar kom igen Brynäs, kom igen

Sv: BIF-FBK
Lilljanne: Undrar fortfarande varför det går att spela bra och tryggt i två perioder men inte tre. Brynäsarna verkar inte orka 60 minuter. Det har man märkt även i de första matcherna i serien. Att det aldrig verkar gå att skaffa spelarna tillräcklig kondis...

Sv: BIF-FBK
65Selander:

Dags att skicka ut B Danielsson på isen nu fören repris :-)

Sv: BIF-FBK
Clarence:
Tror mycket sitter i psyket, det är inte bara Brynäs som släpper sådana här matcher och FBK är ett j-a starkt lag!

Sv: BIF-FBK
Clarence: Tror inte det har med kondisen att göra. Det sitter i huvudet. Eller i väggarna, precis som med Brynäsandan...

Sv: BIF-FBK
65Selander: Punktera i tom kasse nu för fan!!!

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Ja men vadå, hur stor ledning ska man då behöva ha för att det ska gå att hålla huvena kalla. Räcker inte ens 4-0 på hemmaplan, då...

Sv: BIF-FBK
Inte för att vara egoist men det räcker med mål nu eftersom jag har 4-3 till Brynäs på Unibet som ger 35ggr pengarna på en 10kr satsad

Sv: BIF-FBK
65Selander: 21 sek kvar o en FBK utv! Nu ska det väl vara själva fan om dom inte ska klara det här!!!

Sv: BIF-FBK
Clarence: Fråga inte mig, jag är lika less på det här som du. :)

Sv: BIF-FBK
65Selander: Du bjuder du på en bägare sen då? ;)

Sv: BIF-FBK
65Selander: 11 sek kvar och tekning i Brynäszonen!!!

Sv: BIF-FBK
65Selander:

Grattis, och dom pengarna går till BIF givetvis hehehe!

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Klipsk kille den där Hyvönen.

Sv: BIF-FBK
70 Rodrigues: Lägg er på pucken!

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Klar det sitter i huvudet, seriens näst sämsta lag förra säsongen, leder med 4-0 mot seriens favorit som sedan börjar ta in i tredje perioden. Tror attt det komer bli bättre och bättre ju längre serien går om Brynäs fortsätter det spel och inställning man visat hittills.

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Inte första gången han gör så här Hyvönen

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: Jo jag vet, slappna av de kvällar Brynäs lirar det unnas vi ju aldrig numera...

Sv: BIF-FBK
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Sv: BIF-FBK
65Selander: Det är ju bara att tacka och ta emot.

Sv: BIF-FBK
Ford Prefect: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

« · 299062 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)