1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779043 inlägg · 7967 ämnen

BIF-LIF


Sv: BIF-LIF
Sylf: HAHAHAH!!!

BRYNÄS FOREVER!!

Sv: BIF-LIF
Anger helt fri och MISSAR!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: FAN !! men leksand leder väl på poäng va ?

Sv: BIF-LIF
1-0 Anger efter 2:29

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: YES!!!

Sv: BIF-LIF
Vill bara säga att brynäs är ett bättre lag än leksand!

Sv: BIF-LIF
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
1-0 anger, pass karjalainen

Sv: BIF-LIF
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Sv: BIF-LIF
Sylf: Avaktande Leksands utv!

Sv: BIF-LIF
Fan va bra =)

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Härligt,T.o.m Wahlman säger att det "kanske" var rättvist med 1-0

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Du utklassar P3 Rodrigues!

Sv: BIF-LIF
UNDERBART!!

Sv: BIF-LIF
Anger hade kanonläge, då är det helt plötsligt 2 puckar på isen!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Anger verkar het ?

Sv: BIF-LIF
1 chans har Brynäs haft, 18 sek kvar av powerplay!

Sv: BIF-LIF
iallafall den här matchen lite =P

Sv: BIF-LIF
Leksand fulltaligt!

Sv: BIF-LIF
Ram gör en kanontavla men som tur är så ordnar försvaret upp det!

Sv: BIF-LIF
Sylf: int omöjl,..bryn..=förmdl ute ur lkn om det stämm att de har så dål ekonomi, att den int tillåt värvn.

Sv: BIF-LIF
tigrarna börjar ta över matchen

Sv: BIF-LIF
arnetiberg: Vad fick du luft ifrån?

Sv: BIF-LIF
Nu blir det boxplay, P3 gör en idiotgrej helt ostörd anser jag!

Sv: BIF-LIF
VAD HÄNDER BERÄTTA???

Sv: BIF-LIF
Wahlman nämner bara att LIF har jättemöjlighet att göra mål.

Sv: BIF-LIF
1-1 Stapleton 10:59

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: fan

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Är det rättvist eller?

Sv: BIF-LIF
Det gick alldeles för lätt! Ingen jobbar utan Leksand får göra som dom vill i powerplay!

Sv: BIF-LIF
Igor: Tycker jag inte!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Nu bajsar dom väl på sig i resten av matchen.

Sv: BIF-LIF
Lärking missar ytterligare 1 Leksandsutvisning!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: jaja andas lugn

Sv: BIF-LIF
Robert Perlskog och Putte carlsson sitter och håller på Leksand när dom kommenterar matchen, det är förjävligt!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Är det fortsatt tyst på läktarna eller?

Sv: BIF-LIF
Igor:Det låter mer när min 3-årige son snarkar!

Sv: BIF-LIF
Just nu så är det jävligt omständigt från Brynäs sida, det ska fipplas så jävligt!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Wahlman är helt klart rumpmas eller nåt,nyss jublade han ut målskyttens namn

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Det går nästan för Wahlman när han beskriver LIF:s mål.

Sv: BIF-LIF
Igor: Håller med,han är inte klok

Sv: BIF-LIF
Nu tar Leksand över mer och mer, tyvärr! Fortsätter Brynäs så här så blir det ingen vändning i kväll.Dom är alldeles för rädda att göra misstag!

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Det börjar se ut som vanligt med andra ord....fan

Sv: BIF-LIF
Nu är det hönsgård igen, det är inte kul att se!

Sv: BIF-LIF
2-1 Kyrö

Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Va ????????????????

Sv: BIF-LIF
Inte rättvist, men vem fan bryr sig!

Sv: BIF-LIF
Sylf: Nu låter Wahlman deppig igen. YES!

Sv: BIF-LIF
ja!!

Sv: BIF-LIF
Nu är Wahlman lite mer dämpad.

Sv: BIF-LIF
2-1 Paus! Skott 5-9

« · 143949 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)