BIF-TIK
« Föregående · 138324 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-TIK
Magoo70: Det är bara början på helvetet. Först skall vi plågas i ytterliggare 40 omgångar sen väntar kvalspel. OM Brynäs mot alla odds klarar sig kvar i elitserien till nästa säsong så har vi samma jävla trupp som nu. För de pengar som behövs för att byta ut halva laget finns ju inte. Vi sitter fast i det här jävla ekorrhjulet.
Sv: BIF-TIK
Detta var fan droppen ! snart kan dom dra åt helvete,och ta med sig den sandlåda som kallas SPORTKOMMITE´ vad fan har dom lyckats med ? fått hit en stackars tränare som dom tror kan förvandla en påse bajs till guld.Fy fan va man blir besviken på dom,Adam Andersson bäst i laget.Säger allt.
Sv: BIF-TIK
Det största problemet är uppenbarligen självförtroendet!
Sviten startade naturligtvis på en dålig dag eller otur, när sen ingen gör nånting så växer spöket! Nu släpper vi in ALLT i power play verkar det som..
Så fort gubbarna får en i båset så verkar dom tänka "jaha då vare dags o släppa en igen då"..
De börjar bli frustrerande, men ja e övertygad om att gubbarna Djoos, Larsson och Sjödin kan ta tag i detta.. Men gudarna ska veta att dom får skynda sig på nu!!!
Sviten startade naturligtvis på en dålig dag eller otur, när sen ingen gör nånting så växer spöket! Nu släpper vi in ALLT i power play verkar det som..
Så fort gubbarna får en i båset så verkar dom tänka "jaha då vare dags o släppa en igen då"..
De börjar bli frustrerande, men ja e övertygad om att gubbarna Djoos, Larsson och Sjödin kan ta tag i detta.. Men gudarna ska veta att dom får skynda sig på nu!!!
Sv: BIF-TIK
Jag är nyss hemkommen från Gavlerinken och kan ge den här rapporten om Brynäs..
Tafatt.. slarvar med passningarna... för griniga... Annars var väl laget OK... Men slarvet med passningar hände ofta.. allt för ofta.. Självmål höll Djoos på att göra.. (Inte hundra på att det var han men säker till 98) Djoos slarvade ett antal gånger i egen zoon.. Framför Ram.. Nä... något Brynäs måste skärpa sig med är passningarn. Vid nummerärt överläge (Brynäs hade ett par 5-3 situationer) blev det allt för många pass och för lite skott på mål.. Blev ett pass för mycket och då var det bara att börja om igen.. Jag hoppas det blir skärpning till nästa hemmamatch som är mot Leksand.. Vill inte se en till sån här "skitmatch"......
Tafatt.. slarvar med passningarna... för griniga... Annars var väl laget OK... Men slarvet med passningar hände ofta.. allt för ofta.. Självmål höll Djoos på att göra.. (Inte hundra på att det var han men säker till 98) Djoos slarvade ett antal gånger i egen zoon.. Framför Ram.. Nä... något Brynäs måste skärpa sig med är passningarn. Vid nummerärt överläge (Brynäs hade ett par 5-3 situationer) blev det allt för många pass och för lite skott på mål.. Blev ett pass för mycket och då var det bara att börja om igen.. Jag hoppas det blir skärpning till nästa hemmamatch som är mot Leksand.. Vill inte se en till sån här "skitmatch"......
Sv: BIF-TIK
rafalski: Blir så jävla trött BIF och deras ONÖDIGA utvisningar. Molin gjorde kanske sin bästa match men hans utvisning i 3:e gör att han suger fett!!!!!
Adam A enda utropstecknet. Anger 2 avslut och 2 mål, och man kan aldrig klandra Sjödin. Laitinen totalt borta,Djoos 3-4 indianer i 1:a men bättre sen.
Det är helt omöjligt att tycka nått annat än Fy faaaan om detta!!!
Adam A enda utropstecknet. Anger 2 avslut och 2 mål, och man kan aldrig klandra Sjödin. Laitinen totalt borta,Djoos 3-4 indianer i 1:a men bättre sen.
Det är helt omöjligt att tycka nått annat än Fy faaaan om detta!!!
Sv: BIF-TIK
Det här var ta mig fan droppen! Hur i hel#ete bär sig grabbarna åt för att förlora 8 raka matcher i rad jag är så j#vla förbannad och besviken. Trodde det var klart när vi hade 3-2 men då lägger dom sig på försvar såklart dumma som dom e. Snacka om 0 i självförtroende inte så konstigt iofs men endå. Detta är ju trots allt deras arbete i alla fall för de flesta. På torsdag tror jag vi torskar med 10-0 om inte mer. Och Esko Nokeleinen eller vad han heter får åka hem efter den matchen (Satsa på svenska tränare istället) Så våra spelare förstår vad han säger, för det verkar inte som det gått in så mycke denna säsongen ärligt talat.
Vågar inte ens lyssna på radion eller kolla texten på torsd.
Godnatt Alla Besvikna Brynäsare!
Vågar inte ens lyssna på radion eller kolla texten på torsd.
Godnatt Alla Besvikna Brynäsare!
Sv: BIF-TIK
Sylf: Man har ju försökt vara lite positiv, men nu vete fan.Nu får Esko säga vad han vill men nu är det kris!!!
Nåt måste göras!!Spelet i Boxplay är ju under all kritik,man fatta ju att TIK skulle göra mål när Ove åkte ut i slutet av tredje!
Nu har jag inte sett matchen live,har bara hört hr Wahlmans rapporter,och enligt dem så verkade det vara rättvist!!!
Hv borta på torsdag,inga poäng!!
Leksand hemma på tisdag, torsk där oxå,ja då lär inte Esko stå i båset någe mer!!
Man är så besviken!!!
Nåt måste göras!!Spelet i Boxplay är ju under all kritik,man fatta ju att TIK skulle göra mål när Ove åkte ut i slutet av tredje!
Nu har jag inte sett matchen live,har bara hört hr Wahlmans rapporter,och enligt dem så verkade det vara rättvist!!!
Hv borta på torsdag,inga poäng!!
Leksand hemma på tisdag, torsk där oxå,ja då lär inte Esko stå i båset någe mer!!
Man är så besviken!!!
Sv: BIF-TIK
Nu ska skutan bara vända sej lite till sen jävlar!
Svårt att låta bli att jämföra med 95/96. Då hade vi ett riktigt kanongäng och gjorde ändå fiasko. Känslan då var att det fanns taskiga vibbar mellan vissa. Det måste vara något liknande i år. Viktigt att ledningen kan identifiera vad det handlar om.
Vi fick i alla fall med fyra tjejer i damlandslaget.
Svårt att låta bli att jämföra med 95/96. Då hade vi ett riktigt kanongäng och gjorde ändå fiasko. Känslan då var att det fanns taskiga vibbar mellan vissa. Det måste vara något liknande i år. Viktigt att ledningen kan identifiera vad det handlar om.
Vi fick i alla fall med fyra tjejer i damlandslaget.
« Föregående · 138324 · Nästa »