BIF-TIK
« Föregående · 138324 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-TIK
rafalski: Tror inte det kolla här BP-statistiken::
Team GP PPGA TSH PK% SHGF
1 Luleå HF 10 2 76:58 96,15 0
2 HV 71 10 3 79:18 94,34 2
3 Leksands IF 10 4 88:33 93,33 1
4 Västra Frölunda HC 10 4 79:02 91,30 3
5 Djurgårdens IF 10 6 86:46 88,89 0
6 Timrå IK 10 7 85:52 87,50 1
7 Färjestads BK 10 7 87:35 87,04 1
8 Södertälje SK 10 8 70:34 83,67 1
9 MIF Redhawks 10 9 79:40 82,69 1
10 MODO Hockey 10 10 74:25 79,59 0
11 Linköpings HC 10 11 78:31 77,55 1
12 Brynäs IF 10 16 69:43 69,23 0
Team GP PPGA TSH PK% SHGF
1 Luleå HF 10 2 76:58 96,15 0
2 HV 71 10 3 79:18 94,34 2
3 Leksands IF 10 4 88:33 93,33 1
4 Västra Frölunda HC 10 4 79:02 91,30 3
5 Djurgårdens IF 10 6 86:46 88,89 0
6 Timrå IK 10 7 85:52 87,50 1
7 Färjestads BK 10 7 87:35 87,04 1
8 Södertälje SK 10 8 70:34 83,67 1
9 MIF Redhawks 10 9 79:40 82,69 1
10 MODO Hockey 10 10 74:25 79,59 0
11 Linköpings HC 10 11 78:31 77,55 1
12 Brynäs IF 10 16 69:43 69,23 0
Sv: BIF-TIK
Bissett: Klart inte Brynäs klarar av BP.. Dom passar alltid för mycket.. För lite skott på mål.. Dom borde chansa mer än dom gör... Bättre att chansa än att passa en gång för mycket... Ikväll var det så hela tiden... I andra hade dom bara ETT skott på mål in i halva perioden... Vad säger det ?
Sv: BIF-TIK
Lunkan: Här kommer en av dom obotliga optimister ni ropade efter.
Jag drar en jämnförelse med Trelleborg i fotboll (enkelt för jag bor där). Fruktansvärt kassa i halva serien, under strecket. Tränarbyte och inköp av två nya forwards, sen så är dom bland dom bättre lagen andra halvan av serien. Eftersom det för Brynäs del inte har varit några storförluster med 8-0 och liknande (ok modo var ingen höjdare), så visar ju laget att dom inte är helt ute och reser.
Rätta mig om jag har fel, men blev inte tre av målen till i boxplay i kväll och ett på straff. Så vi spelar jämnt mot ett topplag (för närvarande) i 5 mot 5. Och det var väl något liknande mot Malmö.
Så än ska vi inte kasta varken Esko eller yxan i sjön, men även jag förstår att dom liger på strandkanten om det inte blir några segrar snart.
Som sagt obotlig optimist!
Och tänk så bra det går att skriva ett helt inlägg utan en enda svordom!
Jag drar en jämnförelse med Trelleborg i fotboll (enkelt för jag bor där). Fruktansvärt kassa i halva serien, under strecket. Tränarbyte och inköp av två nya forwards, sen så är dom bland dom bättre lagen andra halvan av serien. Eftersom det för Brynäs del inte har varit några storförluster med 8-0 och liknande (ok modo var ingen höjdare), så visar ju laget att dom inte är helt ute och reser.
Rätta mig om jag har fel, men blev inte tre av målen till i boxplay i kväll och ett på straff. Så vi spelar jämnt mot ett topplag (för närvarande) i 5 mot 5. Och det var väl något liknande mot Malmö.
Så än ska vi inte kasta varken Esko eller yxan i sjön, men även jag förstår att dom liger på strandkanten om det inte blir några segrar snart.
Som sagt obotlig optimist!
Och tänk så bra det går att skriva ett helt inlägg utan en enda svordom!
Sv: BIF-TIK
Från Brynäs hemsida.........
Esko var naturligtvis inte lika nöjd. Framför allt var han missnöjd med att vi släpper in tre mål och boxplay och ett på straff. Trots att vi långa stunder spelade bra i boxplay släppte vi in mål i slutet av utvisningarna och det ser Esko som ett stort problem.
Esko var naturligtvis inte lika nöjd. Framför allt var han missnöjd med att vi släpper in tre mål och boxplay och ett på straff. Trots att vi långa stunder spelade bra i boxplay släppte vi in mål i slutet av utvisningarna och det ser Esko som ett stort problem.
Sv: BIF-TIK
Tänk på stackars mig då som måste se eländet på Torsdag pga att jag köpte biljetter för flera veckor sen (jag har lust att riva biljetterna). Det är nästan så att man ska åka ner till Jönköping utan !!! matchtröja. Nej dum som man är så åker tröjan på som vanligt. (+ att jag ska till Linköping Torsdagen därpå)
Sv: BIF-TIK
Hong Kong: Jag håller precis på att kolla hotel i Hong Kong har du några tips? Jag är ingen tok optimist men ej heller någon tokpessimist hoppas fortfarande på slutspel men då måste man börja vinna och det snarast. Mycket få svordomar i mina inlägg också men den kritiken var nog inte riktat till mig va?.
Sv: BIF-TIK
Magoo70: Njä.. Är nog mer Timrås supportrar som vill skylla det mesta på Lärking.. Han var inte omtyckt av dom... Speciellt inte när han godkände Brynäs mål efter telefonsamtal.. (Vilket man inte hann med att se att det var ett mål trots att jag satt bakom målet) Lärking missade en klar Brynäs utvisning men dömde ut en Timrå spelare sekunden efter istället. Så där hade Brynäs tur... Och då blev Lärking hatad som bara den.. :-)
Sv: BIF-TIK
Hong Kong: Ber så mycket om ursäkt om mitt språk den senaste tiden här i i detta forum. Då man kan klara av att uttrycka sig verbalt korrekt i stressade situationer så tyder detta på en advekat utbildning men jag måste tillstå att det är lättare då man har humöret under kontroll, vilket jag måste tillstå att så var icke fallet i några av mina tidigare inlägg vilka skrevs ganska direkt efter match slut.
Ber alla i forumet om ursäkt. Tack och godnatt.
Med hopp om framtida segrar.
Ber alla i forumet om ursäkt. Tack och godnatt.
Med hopp om framtida segrar.
Sv: BIF-TIK
Ska man se de här ur den så kallade "tokpessimistens" synvinkel så skulle man kunna tänka sej att Brynäs börjar vinna snart, och gör det så pass ofta så man tar sig till ett slutspel..
Efter en sån vändning så e de tveklöst så att man skulle vara en kandidat till guldet nästan!
Men det är ju ur tokpessimistens synvinkel som sagt.. hehe
Efter en sån vändning så e de tveklöst så att man skulle vara en kandidat till guldet nästan!
Men det är ju ur tokpessimistens synvinkel som sagt.. hehe
Sv: BIF-TIK
nu får det va slut på det här jävla tjafset om att vi har dåligt självförtroende.....det har vi inte alls...
det handlar bara om överbetalda bortskämda lirare som inte har nåt hjärta för klubben,och som kommer lägga av/sticka härifrån sen när vi ramlar ur i vår....och sen sitter vi där med Jobs som lagets ankare nästa säsong....
om ja va tränare vete fan va ja skulle göra med dom efter såna här matcher....dom skulle få veta vilka dåliga jävla spelare dom är iaf....ok stryk det sista....men va fan...inget annat hjälper ju....
hur fan kan man va så jävla lojja som vi är???ja förstår inte hur vi tänker??men ja tycker synd om alla oss fans som alltid måste stå ut med sånt här.....
kan bara säga att det blir svårare och svårare att försvara Brynäs i skolan nu...
fram med Brynäshjärtat nu Larsson,Molin,Kyrö och alla andra....
på torsdag ska vi heja fram oss till vinns nere i Kyrkan.....men vi har ju aldrig tagit en tre-poängare därnere så varför ska vi göra det nu????
det handlar bara om överbetalda bortskämda lirare som inte har nåt hjärta för klubben,och som kommer lägga av/sticka härifrån sen när vi ramlar ur i vår....och sen sitter vi där med Jobs som lagets ankare nästa säsong....
om ja va tränare vete fan va ja skulle göra med dom efter såna här matcher....dom skulle få veta vilka dåliga jävla spelare dom är iaf....ok stryk det sista....men va fan...inget annat hjälper ju....
hur fan kan man va så jävla lojja som vi är???ja förstår inte hur vi tänker??men ja tycker synd om alla oss fans som alltid måste stå ut med sånt här.....
kan bara säga att det blir svårare och svårare att försvara Brynäs i skolan nu...
fram med Brynäshjärtat nu Larsson,Molin,Kyrö och alla andra....
på torsdag ska vi heja fram oss till vinns nere i Kyrkan.....men vi har ju aldrig tagit en tre-poängare därnere så varför ska vi göra det nu????
Sv: BIF-TIK
Natten: Ja håller med dej ja!
Apropå Mike Harder, är vi medvetna här om att utomstående supportrar ser på Harder-värvningen som en fiaskovärvning??
Jag fick höra de nån gång.. Blev tokchockad, med tanke på att han var klart piggast tillsammans med Soling under sista halvan av säsongen!!
Må vara att dom jag hört det ifrån kan vara lite väl utomstående, och inte alls har sett han utan drar slutsatser av att han fick gå så snabbt..
Kul grej iaf tycker jag!
Apropå Mike Harder, är vi medvetna här om att utomstående supportrar ser på Harder-värvningen som en fiaskovärvning??
Jag fick höra de nån gång.. Blev tokchockad, med tanke på att han var klart piggast tillsammans med Soling under sista halvan av säsongen!!
Må vara att dom jag hört det ifrån kan vara lite väl utomstående, och inte alls har sett han utan drar slutsatser av att han fick gå så snabbt..
Kul grej iaf tycker jag!
Sv: BIF-TIK
Brynäskille: De där tror jag är rent skitsnack ärligt talat!!
Att killar som Larsson, Djoos och Sjödin tex inte skulle ha brynäshjärta och skiter i hur de går för klubben e den billigate förklaringen på slumpen hittills!
Leta upp en klubb med mer betydande spelare som verkligen har hjärtat i klubben!
Det ska då vara Djurgårn då när man har Falken och Ottosson tex.. Men sitta o påstå att Djoosen & co går o väntar på pension och skiter i hur de går för klubben tycker ja låter dumt och allmänt surt!
Att killar som Larsson, Djoos och Sjödin tex inte skulle ha brynäshjärta och skiter i hur de går för klubben e den billigate förklaringen på slumpen hittills!
Leta upp en klubb med mer betydande spelare som verkligen har hjärtat i klubben!
Det ska då vara Djurgårn då när man har Falken och Ottosson tex.. Men sitta o påstå att Djoosen & co går o väntar på pension och skiter i hur de går för klubben tycker ja låter dumt och allmänt surt!
Sv: BIF-TIK
På samtliga träningar framöver enbart spel 5 mot 4! Spel 5 mot 5 verkar ju fungera någorlunda men hur kan samma spelare från en säsong till en annan bli så j-a dåliga i boxplay? Är det esko som satt nåt griller i huvudena på dem eller vad beror det på? Man kan ju inte räkna med att spela en match utan att åka på en enda utvisning (det är det bara modo i kempehallen som klarar av)
Nej täpp till i spelet men en man mindre så kommer vinsterna!
Nej täpp till i spelet men en man mindre så kommer vinsterna!
« Föregående · 138324 · Nästa »