BIF-TIK
« Föregående · 136757 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-TIK
Tänka sig......... Brynäs i poängnöd.......... Oj, oj, oj......
Vilket antiklimax, spelet kommer låsa sig totalt för "Gevalia" i morgonkväll. Räddslan för att inte infria trenden, som är just den att Timrå aldrig vunnit i Gavlerinken tillsammans med situationen de befinner sig i (Brynäs som saknar poäng!!!)
Längtar redan tills i morgon då man sitter där i Gavlerinken och bara myser och får vara med om dagen då Timrå spräckte trenden!!
Kan det bli någe annat än 3 ljuvliga pinnar till vårat kära Timrå
BIF-TIK 2-5
TIK-POWER ---- THE RED MACHINE
Vilket antiklimax, spelet kommer låsa sig totalt för "Gevalia" i morgonkväll. Räddslan för att inte infria trenden, som är just den att Timrå aldrig vunnit i Gavlerinken tillsammans med situationen de befinner sig i (Brynäs som saknar poäng!!!)
Längtar redan tills i morgon då man sitter där i Gavlerinken och bara myser och får vara med om dagen då Timrå spräckte trenden!!
Kan det bli någe annat än 3 ljuvliga pinnar till vårat kära Timrå
BIF-TIK 2-5
TIK-POWER ---- THE RED MACHINE
Sv: BIF-TIK
Alla er som håller på andra lag än Brynäs:
Skärpning nu, sluta hacka på Brynäsarna. Såna där dumma inlägg kommer bara resultera att ni får äta upp det själva. För så blir det alltid förr eller senare...
Lite komiskt är det dock att se er Timrå fans som borde verkligen om nån veta vad det innebär att vara ett bottenlag. Aj aj, har ni inte lärt er nåt???
Usch sån dålig stil...
Skärpning nu, sluta hacka på Brynäsarna. Såna där dumma inlägg kommer bara resultera att ni får äta upp det själva. För så blir det alltid förr eller senare...
Lite komiskt är det dock att se er Timrå fans som borde verkligen om nån veta vad det innebär att vara ett bottenlag. Aj aj, har ni inte lärt er nåt???
Usch sån dålig stil...
Sv: BIF-TIK
Tja!
Idag är de äntligen hemmamatch igen , efter en veckas frutansvärd längtan.
En seger i Sudden eller på straffar är då bli jag glad .
Nu måste vi på ståplats visa att vi älskar Brynäs IF över allt annat.
Skärpning av alla som är på ståplats tack!
M.V.H Tor!
Idag är de äntligen hemmamatch igen , efter en veckas frutansvärd längtan.
En seger i Sudden eller på straffar är då bli jag glad .
Nu måste vi på ståplats visa att vi älskar Brynäs IF över allt annat.
Skärpning av alla som är på ståplats tack!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://hockeykultur.com
http://hockeykultur.com
Sv: BIF-TIK
Bissett: Ikväll blir det vint (annras så går jag inte till skolan imorrn för det finns nästan bara Timrå dårar här i stan "skratt").
Tror att Brynäs kommer kriga som sjutton för att få vinna igen, det var ju länge sen senast (hemma mot Linköping den 26/9).
Så kom igen nu alla Brynäsfans s som ska gå å se matchen live i Gavlerinken, stötta faram våra "Tigrar" till seger ikväll å visa att Brynäs inte har den sämsta Hemmaklacken (som det verkar vara nu tyvärr).
Själv ska man sitta å göra läxor å höra matchen på sportradion, vill också sitta i Gavlerinken å heja fram Brynäs till Seger men det får bli nästa gång man besöker Gävle, som bör bli ganska snart får man hoppas.
Hane bra//Lothar
Tror att Brynäs kommer kriga som sjutton för att få vinna igen, det var ju länge sen senast (hemma mot Linköping den 26/9).
Så kom igen nu alla Brynäsfans s som ska gå å se matchen live i Gavlerinken, stötta faram våra "Tigrar" till seger ikväll å visa att Brynäs inte har den sämsta Hemmaklacken (som det verkar vara nu tyvärr).
Själv ska man sitta å göra läxor å höra matchen på sportradion, vill också sitta i Gavlerinken å heja fram Brynäs till Seger men det får bli nästa gång man besöker Gävle, som bör bli ganska snart får man hoppas.
Hane bra//Lothar
« Föregående · 136757 · Nästa »
2-5 TIK-POWER