Brynäs 03-04
« Föregående · 277580 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: ja man satsar tydligen på kvalserien kommande säsong också...i dagsläget har man 1 målis, 7 backar och 10 forwards. Frågan är om GP räknar med att ha Danielsson jr och Rönnkvist med i truppen också.
Jag väntar på att få se Brynäs spela med 4 kedjor, Melin ville ju aldrig pröva och GP verkar gå i hans spår tyvärr.
Jag väntar på att få se Brynäs spela med 4 kedjor, Melin ville ju aldrig pröva och GP verkar gå i hans spår tyvärr.
Sv: Brynäs 03-04
lindberg: Även med N Danielsson o Rönnqvist i truppen så ser det alldeles för tunt ut, fattas fortfarande 2-3 spelare.
Sv: Brynäs 03-04
Blir ryktena som står på Hockeymagasinet (dock inte Karmhag) + en bra back värvade så blir jag nöjd. Då blir truppen 2 målvakter, 9 backar inklusive Olle Mattsson 15 forwards inklusive Nyllet, Rönnqvist och Danielsson. Men det stannar nog vid en dröm.
Rykten från HM:
Fredrik Norrena (-73) mv Frölunda
Niklas Karmhag (-76) b Rögle
David Nemirovsky (-76) f Jokerit *
Jarkko Varvio (-72) f Bremerhaven
Rykten från HM:
Fredrik Norrena (-73) mv Frölunda
Niklas Karmhag (-76) b Rögle
David Nemirovsky (-76) f Jokerit *
Jarkko Varvio (-72) f Bremerhaven
Sv: Brynäs 03-04
Egentligen blir det bara 8 backar. För P3 kan vi inte räkna med före Jul. Så då skulle vi behöva värva 2 backar till.
Sv: Brynäs 03-04
Tja!
Kära Brynäsare: vändningen kommer,men de tar tid och vi kommer inte se när den kommer.
Nåra år efter då kommer man kunna se när den kom.
Brynäs IF=hockeykultur,låt den fortsätta leva.Stöd Brynäs IF.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Kära Brynäsare: vändningen kommer,men de tar tid och vi kommer inte se när den kommer.
Nåra år efter då kommer man kunna se när den kom.
Brynäs IF=hockeykultur,låt den fortsätta leva.Stöd Brynäs IF.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Sv: Brynäs 03-04
Jag har suttit här och funderat över hur det kommer att gå i målvakts frågan. Har kommit fram till några olika mer eller mindre troliga situationerna.
1. Brynäs värvar Norrena.
2. Brynäs värvar Norrena som senare skriver på för Tampa och lämnar Brynäs utan målvakt.
3. Brynäs värvar Norrena som sticker till Tampa, men Honken kommer tillbaka till Brynäs när Norrena försvinner.
4. Norrena tackar nej och Honken kommer hem till Brynäs.
5. Både Honken och Norrena kommer till Brynäs.
6. Varken Honken eller Norrena hamnar i Brynäs och vi får nöja oss med nån halvbra okänd målvakt som spenderat de senaste säsongerna i tyskland eller Italien.
7. Brynäs J-20 blir utan målvakter då både Jocke Lundström och Marcus Surtén blir uppflyttade till A-laget.
8. Tommy Sjödin använder sina kontakter och lyckas skriva ett kontrakt med Patrick Roy. (Ok kanske inte alltför troligt).
Undrar vilket av dessa det blir... Eller om det kanske blir nåt helt annat???
1. Brynäs värvar Norrena.
2. Brynäs värvar Norrena som senare skriver på för Tampa och lämnar Brynäs utan målvakt.
3. Brynäs värvar Norrena som sticker till Tampa, men Honken kommer tillbaka till Brynäs när Norrena försvinner.
4. Norrena tackar nej och Honken kommer hem till Brynäs.
5. Både Honken och Norrena kommer till Brynäs.
6. Varken Honken eller Norrena hamnar i Brynäs och vi får nöja oss med nån halvbra okänd målvakt som spenderat de senaste säsongerna i tyskland eller Italien.
7. Brynäs J-20 blir utan målvakter då både Jocke Lundström och Marcus Surtén blir uppflyttade till A-laget.
8. Tommy Sjödin använder sina kontakter och lyckas skriva ett kontrakt med Patrick Roy. (Ok kanske inte alltför troligt).
Undrar vilket av dessa det blir... Eller om det kanske blir nåt helt annat???
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Instämmer. Tror Brynäs att denna tunna trupp ska stå sig i konkurrensen är det skrämmande.
Sv: Brynäs 03-04
myra:
Du vet väl att det finns något som heter Myrr. Det utrortar man såna som dig med.
Du vet väl att det finns något som heter Myrr. Det utrortar man såna som dig med.
Sv: Brynäs 03-04
Nån förståsigpåare har skrivit till Keb´s spalt och sagt att N.Danielsson skrivit på för 2 år.Det är ju glädjande,men varför går inte klubben ut och informerar om sånt ?
Sv: Brynäs 03-04
aphac: Just nu fattas det 1 Vägg (Målis typ. Norrena, Honken slutspelet, Salo OS-94)
2 Tuulola kopior (backar),
2 galler Sandström typer (Tomas Sandström innan han for till USA)
2 Tuulola kopior (backar),
2 galler Sandström typer (Tomas Sandström innan han for till USA)
Sv: Brynäs 03-04
Funderar på en sak, vi snackar om att nu ska Brynäs ersätta Djoos och Larsson...Pengar måste ju finnas när dom slutar, men dom är ju fortfarande i tjänst. Frågan är: Tjänar Djoos och Larsson lika mycket nu som när dom var aktiva? I så fall lösgörs ju inga pengar för dom?! Summan av kardemumman är i så fall att vi har en megastörre lönebudget i den så kallade EK än vad vi hade förut....drabbar den i så fall spelarbudgeten??? Reservation för fylledille :)
Sv: Brynäs 03-04
Gust: Du har rätt att lönerna för JL och PD är nog ganska höga även om de inte längre spelar. Sedan är det frågan om de är värda dessa löner. Framtiden kommer att ge svaret. Vi kan trösta oss med i alla fall att Eskos lön inte längre betalas ut.
Sv: Brynäs 03-04
Gust: Jobbar alla i EK heltid under hela året då? Verkar vara ett ganska säsongsbetonat jobb.
Sv: Brynäs 03-04
Magoo70: Du kan ju lungt ställa in dig på att det blir en målvakt, EN back och EN forward utöver se senior-spelare som f.n. är kontrakterade (under förutsättning att ingen försvinner till NHL).
De som tror/hoppas/"kräver" något annat bör nog starta med någon blodtrycksdämpande medicin redan nu.
De som tror/hoppas/"kräver" något annat bör nog starta med någon blodtrycksdämpande medicin redan nu.
Sv: Brynäs 03-04
"Aldrig mer kvalserien" sa Wille Löfqvist direkt i TV när elitseriekontraktet var säkrat. Jo du, käre Wille. Jag är rädd för att det blir kvalet igen redan nästa år, jag...
Sv: Brynäs 03-04
Bright: Vad pessimistisk du är min vän, det har ju gjorts kanonvärvningar.......:-)
Sv: Brynäs 03-04
Bright: Vi får väl fortsätta läsa tabellen upp och ner en säsong till på sportsidorna. Det är ju hur kul som helst...
Sv: Brynäs 03-04
Clarence: Ett rykte gör gällande att en icke namngiven Slovakisk målvakt är på väg till Brynäs, kan det vara Jan Lasak månne???
Sv: Brynäs 03-04
Kanske är för mycket att hoppas på att det är Lasak men 2:e målvakten Pavol Rybar från Bratislava är väl inte otänkbart, han är född 71 och hade 93,1 i räddnings % på 53 matcher.
Sv: Brynäs 03-04
Clarence: Ja, det vore inte helt felpissat men det blir nog inte så, som vanligt alltså! Men som sagt Pavol Rybar är nog mer troligt!
Sv: Brynäs 03-04
Vem tror ni egentligen blir Brynäs nyförvärv nr 6? Och när? Jag briserar snart av otålighet...
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Glömde att nyförvärv nr 6 redan är klart: M Pettersson. Han blir säkert den Stora målvakt alla tjatat om i över en månad nu...
Sv: Brynäs 03-04
Bright: Det är nog bara en täckmantel det här med att han ska vara materialare, tror nog att Brynäs har värvat sin målvakt....:-)
Sv: Brynäs 03-04
Brynäs har bara tre rykten kvar på Hockeymgasinet. På minussidan står 12 spelare på rad. Det är lätt att hålla sig för skratt...
Sv: Brynäs 03-04
Tommy Söderström sitter i soffan i Sportspegeln, ska bli intressant o höra vad karln har att säga om en ev comeback!
Sv: Brynäs 03-04
Clarence: Huge har ju sagt att det ordnar sig och att allting blir bra o Huge har ju aldrig fel.......:-)
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Tommy nämnde just Andreas Johansson. Tänk om Brynäs kunde fånga in honom, inte i år kanske men om nåt år. Det är verkligen en härlig spelare! Hoforsare också.
« Föregående · 277580 · Nästa »