Brynäs får kritik för ölförsäljning
« Föregående · 302793 Till forumet
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
I LLA säljs öl och vin i 6 barer (tror jag det är) + lite andra starkare drycker. I restaurangen har de givetvis ett bredare sortiment... FBK äger hallen och därmed försäljningen... Fick inte tillståndet på en gång, utan i samband med hockey-VM.
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
HasseBasse: Men när vi var där och spelade kvartsfinal för två år sedan så sålde dom öl....men det kan ha varit folköl..
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
sylf: Dom verkar vara slöa idag också....faan Anger nära sätta den
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
Lilljanne: Hoppas kan man alltid. Frågan är om man kan tro på det, att ha MIF bakom sig. Brynässpelet just nu är en katastrof och bara inledningen på vad vi får utstå i vinter...
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
Clarence: Rädd att du har rätt.Det här är tammefan skandal,att ligga under med 0-3 efter 5 min på hemmaplan är oförlåtligt.
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
Jag tycker uppriktigt synd om laget, atrt det kan vara så dåligt. Men jag tyckewr uppriktigt synd om oss anhängare också. För vad vi ska få genomlida i vinter, alltså. Som om det inte har räckt med elände i 2 1/2 år nu...
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
Nää nu är det dags för Björck och Kupan att gå in och ta en fight alá NHL och skrämma skiten ur LHC...Gäller att få nått som skakar om
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
Clarence: Idioten släpper inte in junisarna fast vi numera ligger under med 0-4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
Gusten: Eller hur... Som man brukar säga: Kan man inte slå dom, SLÅ DOM!!!
Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
sylf: Nu är dom inne!
Undrar om Tony sitter och kokar på O'learys nu!
Ja vad f-n säger man SKANDAL
Undrar om Tony sitter och kokar på O'learys nu!
Ja vad f-n säger man SKANDAL
« Föregående · 302793