Brynäs-Färjestad!
« Föregående · 65471 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Färjestad!
Kanske en timeout och en kopp gevalia + en läckerol
sen kör vi .........Snälla vinn BIF
sen kör vi .........Snälla vinn BIF
Sv: Brynäs-Färjestad!
Gör han ? Allt man hör från den föredettingen är att FBK borde öka tempot och köra ifrån Brynäs. Han erkände nästan att 1-0 ledningen var välförtjänt trots att de suttit och kommenterat Brynäsanfall i parti och minut samt förkrossande skottstatistik.
Objektivt ?
Objektivt ?
Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu har FBK flyttat upp spelet rejält! Molin har lämnat isen med FEBER,Danielsson ersätter i 1:a femman!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Varför sätter dom inte den då? är Gerber bra eller bara STOR eller? jag har hört att han är en tjockis! och du Lundström varför är du inte i Gavlerinken?
Sv: Brynäs-Färjestad!
Hmmmmmmmm i morgon ska jag köpa en parabol med c anal+
svimmar snart.............
svimmar snart.............
Sv: Brynäs-Färjestad!
Färjestad är mycket griniga, inte så konstigt när dom blir utspelade efter noter!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur är publiken i Gavlerinken ??????
Kämpa BRYNÄS jag har beställt resa till lövbergs lila hallen
på LÖRDAG.....
Kämpa BRYNÄS jag har beställt resa till lövbergs lila hallen
på LÖRDAG.....
Sv: Brynäs-Färjestad!
Färjestad har spelat på samma tur hela säsongen. fattar inte att dom kan ha sånn tur hela tiden!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Simply the best med Tina Turner i radio. Är det bara jag som tänker 18 april -99?
Sv: Brynäs-Färjestad!
Koppartaket Jönsson gnäller så fort någon rör honom, lite Nisse Vekman varning på honom!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Hjälp har precis kommit hem 1 barn 8mån sover (radio irummet)
1barn 8år (radio i rummet) 1 pappa ingen radio ingen canal+
endast text tv 1-0 till BIF ?????
1barn 8år (radio i rummet) 1 pappa ingen radio ingen canal+
endast text tv 1-0 till BIF ?????
Sv: Brynäs-Färjestad!
Jag har på radion! men jag ska sitta här och snacka med dig Lundström! du rapporterar ju fan snabbare än dom trögg hjärnorna!
Sv: Brynäs-Färjestad!
6 Lundström: Soling och Rudslätt är oersättliga. Önsker det var fler som var det.
Sv: Brynäs-Färjestad!
Marcus E:
Stäng av radion, jag lovar att guida er igenom matchen på ett rättvist sätt!
Stäng av radion, jag lovar att guida er igenom matchen på ett rättvist sätt!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Nä nu msåte vi sätta en balja till så att L-G Jansson håller käften jag pallar inte me han!
Sv: Brynäs-Färjestad!
SOLING ÄR KUNG OCH MÅSTE BEHÅLLAS TILL VARJE PRIS! Men enligt vissa på det här forumet så är det ju skitlätt att ersätta Soling och Rudslätt, det finns tydligen flera hundra som skulle kunna ersätta dom!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu är det bara att hoppas att Brynäs kan hålla ledningen. Fast det har ju visat sig varit svårt för grabbarna.
Sv: Brynäs-Färjestad!
"Färjestad bättre på varje plats". Jansson, Jansson - min katt kan mer hockey än du. Nu har Brynäs varit bättre än "Sveriges bästa lag" två matcher av tre. Hur många rubriker ger det i AIK-media?
« Föregående · 65471 · Nästa »