Brynäs-Färjestad!
« Föregående · 65471 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Färjestad!
Varför kan inte Brynäs byta skiva ? Det börjar bli trist med samma samma hela tiden. Brynäs tar ledningen.... Sista perioden.. Vad händer.. jo.. dom släpper in ett mål.. Sen då... Någon som kan fortsättningen ????
Sv: Brynäs-Färjestad!
Nej och vi vinner definitivt inte på Straffar när Fbk har Gerber och nu skulle det i så fall om det blev straffar sittat fint med Johan Molin! straff skytt Number One
Sv: Brynäs-Färjestad!
Ominte jag har helt fel så är det inga straffar utan man spelar så länge som det behövs
Sv: Brynäs-Färjestad!
Tågny......... Tyvärr ja.... Trist sanning. Tålamodet orkar inte hänga med.. Trist som f-n.....
Sv: Brynäs-Färjestad!
KISS OCH BAJS JÄVLA DOMARE DU KAN JU INTE DÖMA ICING GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Sv: Brynäs-Färjestad!
Linjemannen blåser för icing när Rudlätt är 1,5 meter förbi mittzon! Tekning i Brynäszon med 20 sek kvar!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Vem vågar att misslyckas eller lyckas i detta läge ?????
hoppas det blir en STOLT BRYNÄSARE......
hoppas det blir en STOLT BRYNÄSARE......
Sv: Brynäs-Färjestad!
Jag tror jag stänger av radion.. Klarar nog inte av att lyssna.. HATAR när det blir förlängning. Brynäs måste ta det här så Färjestad börjar darra. Färjestad trodde det skulle bli 4 lätta vinster. Men hittills har dom bara haft en... Brynäs har vänt underläge en gång vilket visade sig bli SM-Guld. Dom kan göra det igen.. (hoppas jag)
Sv: Brynäs-Färjestad!
Bläääääää!!!
Att det ska vara så jävla svårt att hålla en ledning..!
En skam för Svenska hockeyförbundets grundpelare Bert Karlsson!!
Att det ska vara så jävla svårt att hålla en ledning..!
En skam för Svenska hockeyförbundets grundpelare Bert Karlsson!!
Sv: Brynäs-Färjestad!
FBK kommer nog att vinna det här för att dom har bättre ork,Brynäs har tillskillnad från FBK spelat med 3 femmor mot FBKs 4 och det märktes dom sista 10:00 min!
Sv: Brynäs-Färjestad!
Spar lite kondis till sista perioden nästa match ni är ju nästan lika lata som jag!!!! MORR
Sv: Brynäs-Färjestad!
Är det någon som avgör det här så är det Soling om Brynäs avgör och Eriksson för FBK!
« Föregående · 65471 · Nästa »