Brynäs-Frölunda 2 mars
« Föregående · 1805784 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge: Du är den enda i hockeyvärlden som tycker det.... Stanna i din bubbla
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Du vet väl att Brynäs överlägset leder ligan för "skitmål, styrningar, slumpen, skymningar, otur och oflyt" ?
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge:
Det är ju snarare du som har skygglappar på och greppar efter halmstrån i din strävan att få Felix att framstå som en bra SHL-målvakt.
Det är ju snarare du som har skygglappar på och greppar efter halmstrån i din strävan att få Felix att framstå som en bra SHL-målvakt.
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Skitsnack. Veva reprisen och använd ögonen du är utrustad med.
Deras ena gubbe kliver in från vänster precis när skottet går och skymmer. Sen står deras andra gubbe och vår egen nästan i siktlinjen och pucken ser ut att styras in via magen på deras andragubbe.
Många mål tillkommer på det här sättet, slumpen avgör om touchen ska gå utanför, på målvakten eller leta sig in i mål.
Är inte förvånad att Felixhatarna som vanligt reagerar med ryggmärgen, utan att ens försöka titta på situationen...
Deras ena gubbe kliver in från vänster precis när skottet går och skymmer. Sen står deras andra gubbe och vår egen nästan i siktlinjen och pucken ser ut att styras in via magen på deras andragubbe.
Många mål tillkommer på det här sättet, slumpen avgör om touchen ska gå utanför, på målvakten eller leta sig in i mål.
Är inte förvånad att Felixhatarna som vanligt reagerar med ryggmärgen, utan att ens försöka titta på situationen...
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Fruktansvärt pinsamt beteende från väldigt många här inne just nu. Men blir väl så när folk sitter bakom en skärm.
Börjar förstå mer och mer varför de gamla rävarna tröttnade och lade ner HS helt!
Börjar förstå mer och mer varför de gamla rävarna tröttnade och lade ner HS helt!
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten : Ja det är bara att hopas att de har någon slags överenskommelse att han sulle spela säsongen ut i Rögle för att sedan komma hem till Nästa säsong. På ett tre årskontrakt eller nåt i den stilen
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Det är skandal att han är i rögle. . Tycker jag. Bz borde värvat lindbäck och lånat ut sAnd ström till Ängelholm istället. Kan bliver dyrt misstag
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Tror knappast han begärde så hög lön, känns inte som Rögle skulle haft råd med honom isåfall. Dessutom en kille med Brynäshjärta. Surt är det.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Han kanske ska ha den pucken. Behöver se situationen igen. Felix har gjort några riktigt bra ingripanden också
Men laget känns tryggare med Rautio
Men laget känns tryggare med Rautio
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Amen. Det är sorgligt att vissa härinne visar strutsbeteende när det händer match efter match
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
En bra förstaperiod! 1-0 hade varit rimligt. Felix ska inte släppa den pucken. Nu är han skyldig att ge tillbaka. Ett mål av förstakedjan är bara en tidsfråga.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge: 1 Pucken styrs inte 2 Felix kan se förbi spelarna när skottet går 3 Den SKA han ha
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Davey85: 2-0 var betydligt närmare än 1-1. Men sen kom den obligatoriska tavlan. Nog kan jag köpa att en eller annan sån puck slinker in på en säsong, men man kan ju nästan garantera att det händer minst en gång per match.... Det är ju nånting i själva mv-spelet som inte fungerar, oavsett vad alla hans Bomhus-kamrater skyller på. Trevlig grabb som jag önskar allt gott, men han är inte en 1:a målvakt just nu.
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Tittar vi på utespelarna är vi definitivt att topp-6 lag. Men tyvärr måste man räkna med målvakterna
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Nä, varför är man inte förvånad?
Att Felix får skit när han har 3 spelare i ansiktet och pucken styrs på nån av dom?
Ett surt skitmål, kunde lika gärna stått 2-0 sett till chanserna.
Ser iaf bra ut, tvinsen verkar vara på G lagom till slutspelet. Tur att dom redan är klara för Frölunda och har lagt ner verksamheten i Brynäs...
Att Felix får skit när han har 3 spelare i ansiktet och pucken styrs på nån av dom?
Ett surt skitmål, kunde lika gärna stått 2-0 sett till chanserna.
Ser iaf bra ut, tvinsen verkar vara på G lagom till slutspelet. Tur att dom redan är klara för Frölunda och har lagt ner verksamheten i Brynäs...
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Men Rautio är ju småskadad! Jag tror tränarna sparar honom till slutspelet.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Men såg ni Ikonens crosspassning rätt över isen? Oj oj oj vilken macka!
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Känns billigt från Sandströms sida, tyvärr...
Bra period av grabbarna, tycker vi är det bättre laget första 20.
Bra period av grabbarna, tycker vi är det bättre laget första 20.
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Tjurn : Mycket bra period att titta på! Slutspelskaraktär rakt igenom👍🏻
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: den klämde sig in mellan benen. Inte okej nånstans på ett skott från blå.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Varför skulle det inte kunna komma med 31 sek kvar?
Äh, riktigt pissigt. Vi har känts hetare.
Äh, riktigt pissigt. Vi har känts hetare.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Steenm: Där kom den obligatoriska tavlan tyvärr. Inga fler tack så vinner vi denna match!
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Ja det är så vackert så man blir tårögd. Förstapasset kommer alltid till en accellererande spelare, och man kommer med fart över offensiva blå. Mycket trevligt att kolla på. Och så kommer det ett skitmål mens man skriver.......
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Steenm: otroligt bra presspel av Brynäs hittills. Vilket skapar mycket offensiva chanser mot ett Frölunda som inte hinner positionera sig defensiv.
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
HV är det sista laget jag vill ha i kvart.. får hoppas att de blir tvåa.
+ 1
« Föregående · 1805784 · Nästa »
