Brynäs-Frölunda 21/9
Positivt ikväll, Svedberg som vanligt!!!
Redigerad kommentar
Såg mer ut som en slow motion repris av ett pp....
Svar: Ja så är det...
Står Tommy och är "tämligen" nöjd och skyller ifrån sig a la Czarnecki efter det här så sjunker mitt förtroende ganska mycket för honom.
Nu vill jag att han är ärlig, det här är inte godkänt.. Vi är alldeles för omotiverade och dåliga. Sänd en signal till fans osv att Brynäs inte är nöjda med detta.
Han kan aldrig vara nöjd med det här om han har guld som målsättning.
Nej, det här är över..
Brynäs är inte riktigt på banan idag, de är aldrig nära.. Frölunda vinner tämligen enkelt.
Bara att glömma skiten och gå vidare, finns inget att ta med sig från den här matchen.
Dacke som vanligt bra defensivt men usel offensivt. För små marginaler och dutt, dutt, dutt. Brukar ta en 20 omgångar sen blir det mer fart på no 12.
Perfekt start på tredje när vi ska vända matchen, boxplay.
Kommer trean nu är det nog kört.
Stor och tät.
Annars snopet och 0-2 känns inte rättvist direkt, som spelet utvecklat sig.
Men vem har sagt att hockey är rättvist alla gånger?
Vi släpper till lite för enkla spelvändningar och tappar puck i fel lägen, nåt som straffat sig tyvärr.
Skit samma: det känns ändå bra och vi skapar trots allt massor.
Frölunda känns riktigt vassa och det syns att dom fått en kanonstart på serien: stort självförtroende över hela banan.
Dom känns iaf klart vassare än LHC, som ändå var hyggligt vassa.
Nu vänder vi i tredje....
måste vara otillåtet. Bara att begära mätning av karln;-)
Nu studsar vi tillbaka i tredje. Bra jobb av fjärdelinan så här långt.
Ja, Brynäs överger en långt tidigare!
sylf: Det ska mycket till om vi ska ha några poäng från den här skitmatchen, men chansen finns ju alltid.
Hoppet är det sista som överger en.
Luktar guld!!!!!!
Sen kvittar det hur mycket vissa skriker här.
Han är Frölundait. Sen gjorde han ett gästspel i Brynäs.
Zappaholic: Brynäs var bra i 4-5 minuter den här perioden, annars är det helt omotiverat, segt och uddlöst.
Tycker jag!