Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
Storhets på 95% av Bif som vanligt, NHL Rödin kan väl packa ihop och åka ner på Hartan. Där KANSKE han kan göra någon nytta.
Håller tummarna, nu kör vi...
Jeklund: Jag tror vi vinner ikväll. Fiskrens känns som klara tvåor, lite i ingemansland och då kanske motivationen inte är 100%.
4-2 till Brynäs. Gunde, Löf, Harju och Scott
Noterar att Thure tillbaka med Rödin och Scott. Känns inte som lösning för att få fart på 1a kedjan direkt, Rödin har inte varit bra på slutet...
Scott - Nokke - Thure
Rödin - Granis - Harju skulle jag nog hellre se
Trots Rönnbergs taktiska kunskaper så fick dom däng med 6-0 igår.
Förmodligen helt slut på bläck i den där pennan och inte ett enda kort att plocka fram ur leken...
Blir nog en helt annan matchbild mot Frölunda, som inte backar hem med 5 försvarare och sen hoppas på misstag från antingen motståndaren eller domarna.
Fråga är hur Frölunda reagerar på Örebros lektion igår?
Dom är i praktiken redan klara serietvåor och det är väl isf bara revanschbegäret för gårdagen som borde motivera dom i morrn.
Kommer vi upp lika bra som vi avslutade igår och kanske nåt snäpp ytterligare så bör vi ha en bra chans på 3 pinnar.
Lindström: Det sista som överger en är ju hoppet... tror på vinst 4-2.
Forza Brynäs!
AVGÅ!
Forsberg78: Årets klarast torsk 1-4.
Publiken går hem efter 2á perren då vi haft 4 skott på mål efter 40 min och är totalt utskåpade.
TJ tycker att vi är på G, så sitt stilla i båten!!
Brynäs snackar bara massa skit om revanch hit och revanch dit men vet inte vad dom pratar om som vanligt!
Tips 0-6
Zappaholic: Ja, verkar skakig ikväll...
Jisses vad Frölunda är spelskickliga. Hittar lägen konstant.