Brynäs - Frölunda 28/2 - 2014
Frapperade hur loja spelarna är, noll fart, noll kämparglöd ( finns Enter & någon till ikväll som visar hjärta) men bejävaladrövligt överlag.
Redigerad kommentar
Svårt att se detta gå vägen tyvärr, Frölunda har en väldig fart hela tiden och hittar varandra otroligt lätt. Passningarna går fram jämfört med många av Brynäs uppspel som ofta hamnar bakom passningsmottagaren. Vi har fått två enkla mål hittills, de med förvisso, men detta kommer inte hålla i 40 minuter till.
Och det krävs att Starky rycker upp sig.
Har suttit och funderat på vilken spelare Rödin liknar, och nu trillade polletten ner;
Hutten, det gliiiiidande skithuset!! Samma fart, samma lagspelare, samma kroppsspråk & samma självbild!
Nu går tåget.
Lallstarten av 3e och Starkens två bjudningar kostar Bif 6e platsen.
TJ tycker det är en kanon kväll; Ny smak på tuggummit, nybajsad och hemma i soffan före kl 22.
Matchen då? Ähh det löser sig..
Ollas lilla dutt mot målvaktens benskydd var dessutom jävligt hårt dömd.
Fattas bara att Bertilsson är borta nu också, en olycka kommer sällan ensam...
Zebrorna bjuder fiskrens på 3 pinnar.
Zappaholic: Med tanke på crossheckingarna av Kihlström och den mot Kahnberg förstår man att de släppte slashingen mot Starkbaum.
ny idiotisk utvisning där. Istället föra tt gnälla på domarna så borde man rannsaka sig själva. Varför ge domarna så många chanser?
J F K: Ok, så de ska släppa regelbrott för att de missat några tidigare under matchen?
Det är inkonsekvensen som stör mig så oerhört. Oavsett lag som drabbas...
Redigerad kommentar
Zappaholic: Ja, verkar skakig ikväll...
Jisses vad Frölunda är spelskickliga. Hittar lägen konstant.