Brynäs - Hv71
« Föregående · 1772888 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Hv71
Pettisbif: Visst är den höga klubban en tvåa, men att det ska bli 2+2 för att det blöder lite är en skitjävla dålig regel...
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Peja: Hade själv tyckt det vore konstigt om inte en Brynäs-spelare hade åkt ut på en liknande tackling.. Så konstig situation.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Forsberg 1978: Synd! Nu blir det svårt... Jag tycker vi är bättre än HV idag totalt sett...
Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: va fan nu åker Paille ut när en Brynäsare knuffades in i målvakten drog de ut rek i mittzon, helt jävla horribelt
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
{7877}: Ridå, korrekt utvisning där. Inte vår dag idag. Vi har väl missat 10 fina chanser och bjudit på lätta mål samt haft domarna emot oss.
Svårt att vara riktigt besviken på vårt spel trots allt.
Dags att natta ungarna och ta fram spriten 😀 Love you guys
Svårt att vara riktigt besviken på vårt spel trots allt.
Dags att natta ungarna och ta fram spriten 😀 Love you guys
+ 6
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: Sällan Pudas laddar så klubban går av. Händer typ 5 gånger av 10 helt seriöst.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: PW gillar att spela mot oss helt klart, han har bra stats mot oss helt klart.
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: Vi dominerar ju andra halvan av matchen...missar ju massor av chanser....Aja inte orolig.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: Hahahaha asså Pudas direktskott på vänsterbacken... hur många gånger skjuter killen av sin klubba då?!?!? Han tränar skott sägs det. Syns inte mycket av!!
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
bifhjärta: i en bäst av 7 vinner vi helt klart mot HV reflekterat över dessa 2 matcher, är inte orolig heller.
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Pettisbif: den där hade säkert fälth smiskat upp i krysset. Efter uppehållet vill jag se honom på blålinjen istället för pudding
+ 4
Sv: Brynäs - Hv71
blackredberry: Skulle snarare säga 8/10 gånger!! Tragiskt.. det är just där, i såna skeden och lägen jag tok längtar efter Fälth!!!
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Chris11: Någon som vet när Fälth är tillbaka? Och om Sunkens karriär är lver, kommer BZ öppna plånkan eller lyfter vi en junis? Rykten någon?
Sv: Brynäs - Hv71
bradberry: Håller med dig inget att hänga läpp för ..har haft tyngre förluster!! Leksand borta efter uppehållet blir en nervpärs skulle jag tro
+ 4
Sv: Brynäs - Hv71
Andra och tredje målet får Rautio ta på sig. Första får Jensen ta på sig.
Fjärde får domarna/Zanetti ta på sig.
Kan vi minimera alla misstag så kommer vi vinna 9/10 matcher. Men det verkar vara väldigt svårt... alla dessa misstag i varje match är så tråkigt. Är det inte målvakterna som tabbar sig så är det markeringsmissar i försvaret.
Uppehållet kommer lägligt, då ska fälth komma tillbaka!
Fjärde får domarna/Zanetti ta på sig.
Kan vi minimera alla misstag så kommer vi vinna 9/10 matcher. Men det verkar vara väldigt svårt... alla dessa misstag i varje match är så tråkigt. Är det inte målvakterna som tabbar sig så är det markeringsmissar i försvaret.
Uppehållet kommer lägligt, då ska fälth komma tillbaka!
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Chris11: Det är en jämn serie. HV mfl skulle nog också vinna 9/10 matcher om de minimerar alla sina misstag.
Idag var Brynäs misstag lite för många, men samtidigt hade man oflyt vid 4-2-målet och hade ju tagit poäng ändå om man hade satt chanserna. Clark borde definitivt ha satt 2 kassar idag.
Idag var Brynäs misstag lite för många, men samtidigt hade man oflyt vid 4-2-målet och hade ju tagit poäng ändå om man hade satt chanserna. Clark borde definitivt ha satt 2 kassar idag.
+ 2
« Föregående · 1772888 · Nästa »