Brynäs IF-AIK 25/1-11
« Föregående · 1339648 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: "Vad sägs om att göra Hansen till back o Clarke till forward :-)"
Ingen dum idé faktiskt, se på Engblom i AIK och Falk i DIF.
Ingen dum idé faktiskt, se på Engblom i AIK och Falk i DIF.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Slutspelsmässigt Brynäs, inte i närheten.
Kringelkrokar i anfallet, vimsigt i försvaret, positionerna missas, ut i hörnan istället för att gå emot mål, svårt att hålla tempot uppe.
Efterlyses härmed:
Enklare, rakare, snabbare avslut, ta rätt positioner, gå rakt mot målvakten.
Vi får istället glädja oss åt att AIK och Timrå ligger så pass många poäng efter oss som de gör.
Dagens match efter första ser mer ut som en försäsongsmatch som inte betyder något.
Den enda som inger respekt i Brynäs är tamejfan Sundström.
Kringelkrokar i anfallet, vimsigt i försvaret, positionerna missas, ut i hörnan istället för att gå emot mål, svårt att hålla tempot uppe.
Efterlyses härmed:
Enklare, rakare, snabbare avslut, ta rätt positioner, gå rakt mot målvakten.
Vi får istället glädja oss åt att AIK och Timrå ligger så pass många poäng efter oss som de gör.
Dagens match efter första ser mer ut som en försäsongsmatch som inte betyder något.
Den enda som inger respekt i Brynäs är tamejfan Sundström.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
tompap71: Jag har i alla fall sett alla Brynäs matcher. Det unika med denna match är dock att båda lagen suger, AIK lite mer än Brynäs dock.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
tompap71: Haha. nä men ärligt. dom är grymma? Glömmer aldrig två meters passen i sidled i ett PP mot skellefteå har jag för mig.. Hockeygodis!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Man måste ju fundera hur Basse tänkte på friläget, en isare när Fasth redan är i butterflyposition och täcker av är ju inte det optimala direkt. Eller var det bara så att han misslyckades med lyftningen? Slarvigt vilket som.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues:" Kan någon berätta vad Clarke gör så jävla bra och som motiverar den istid han får?"
Ingenting, det är bristen på backar med offensiva kvalitéer som motiverar hans istid.
Ingenting, det är bristen på backar med offensiva kvalitéer som motiverar hans istid.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Makalöst dåligt att bara ha 1-1 efter två perioder. AIK är ju fan sämre än Väsby.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Det syns ju inte att det är viktiga poäng på spel direkt. Dags att börja anfalla med mer fart och mer samlat. Måste vara den sämsta matchen jag sett i år so far. Kom igen och kör stenhårt i sista nu.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Kommer fortfarande bli en förlust ikväll...Brynäs är så jävla ineffektiva...pinsamt
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Känns som Kahnberg är troligare målskytt än Hansen. Men det är ju vad jag tror.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Tycker jag ser Hansen hela tiden nu, överallt, fyrdubblar han med honom?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Ja, men det är nu en sån som Kahnberg behövs!!
CZ fattar ju ingenting!
Läser CZ här mitt under match???
CZ fattar ju ingenting!
Läser CZ här mitt under match???
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Macahan: Tror att våran sk coach hellre låter någon dubbla än låter Kahnberg spela?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Kan någon berätta vad Clarke gör så jävla bra och som motiverar den istid han får?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Man brukar ju säga att målvakten är halva laget men i AIKs fall måste det fan vara 90%. Svaga avslut av Brynäs so far och det borde väl stå 3 - 1 eller liknande till Brynäs.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Fan vad svårt vi har att sätta PUCKJÄVELN nu då pp!!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Typiskt en sån grej man gör när man leder med 7-1 eller tar för lätt på uppgiften!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Fan vilket jävla fipplande av Lauritzen, skjut för fan. Gynge gjorde precis som man ska göra.
« Föregående · 1339648 · Nästa »