Brynäs IF-AIK 25/9-13
« Föregående · 1589224 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
brynäs08: Nope, men det är bara o vänja sig, det är så här det kommer att se ut tills Sundlöv får tummen ur och värvar en eller ett par snipers.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Solklara jävla hakningar x 3 på Rödin. Konsekvent bedömning? I HELVETE HELLER!!!!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
brynäs08: Undrar när våra amerikaner ska börja producera mål? Tittar man på de andra lagens importer så producerar dom, för att inte tala om nordamerikanerna i AS.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
rafalski: tråkigt när det mesta ser relativt bra ut. Det är riktigt surt att vi inte kan göra mål på 50 chanser...
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Jösses, TJ har inte gjort mkt för att väcka laget, står och tuggar som besatt.
GÖR något tack.
GÖR något tack.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
pekka85: Otäck matchbild, jag har lite torskfrossa.
Börjar känna mig mer och mer nöjd med 1 pinne efter full tid.
Börjar känna mig mer och mer nöjd med 1 pinne efter full tid.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Vill slänga in ett plus på Jacobsson idag, tycker han vunnit i stort sett alla närkamper hitills och sedan spelat enkelt och rejält med puck.
Keep it up
+ 3
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
I väntan på den 3:e perioden:
Örebro IK-Växjö Lakers 3-3
Leksands IF-Linköpings HC 0-4
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Huge:Alltså jag vet att jag kommer bli grinig hela torsdagen om dom inte tar detta! Jag hatar när Brynäs dominerar men trots det kanske torskar!! Hoppas hoppas:) Tar hellre Växjömatchcenarier alla dagar i veckan!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Zappaholic: Analys så här långt:
I-N-E-F-F-E-K-T-I-V-I-T-E-T plus en markeringsmiss räcker för att AIK fortfarande kan vara med i matchen.
I-N-E-F-F-E-K-T-I-V-I-T-E-T plus en markeringsmiss räcker för att AIK fortfarande kan vara med i matchen.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Zappaholic: PRECIS som vanligt hemma mot råttorna,,,Vi skapar chanser och bränner chanser,,Aik sticker upp och utnyttjar våra misstag.
20 min kvar att fixa en hemmasager på,förlust idag skulle vara fruktansvärt tungt.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Zappaholic: Ruskigt ineffektivt, får bara inte tappa poäng ikväll. AIK är usla men tog vara på sin chans.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Lindström: hur fan kan det stå 1-1? AIK är ju skitdåliga. Larsson gör en fantommatch. Vi är ineffektiva. Känns mönstret igen?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
70 Rodrigues: Brodin åker som han sockervadd i grejerna, Sunken har inte vunnit en närkamp än, Djoos & Gunde fipplar och åker på halvfart.
Dags NU Tommy att visa att detta inte duger.
Dags NU Tommy att visa att detta inte duger.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
bradberry: Viss skillnad hur man agerar för stt freda sin målis...
Lauritzen, Nordan, Gunde & Sunken har inte en passning som inte är backhand fjosare eller fladder.
Illa.
Lauritzen, Nordan, Gunde & Sunken har inte en passning som inte är backhand fjosare eller fladder.
Illa.
+ 1
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Historien upprepar sig mot detta jävla dynglag. Total press, omöjlig målvakt, slumpmål för råttorna, avmattad offensiv och torsk...
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Skitstöveln: klasskillnad än så länge. AIK har en line som är bra. Inget annat
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
bradberry: Tycker nog Harjus inbrytning kombinerat med de snabba dribblingarna vart en fin aktion, men smaken är olika,,
Dessutom så är väl alla Brynäsmål fina mål ? =)
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Hm kliar i röven, blir torsk 1-3.
Sista i tom kasse.
Lauritzen hänger den i första perren efter 3 min.
Tack för kaffet..
Sista i tom kasse.
Lauritzen hänger den i första perren efter 3 min.
Tack för kaffet..
Sv: Brynäs IF-AIK 25/9-13
Davey_22: "Harju hade ett par riktigt nyttiga byten mot Växjö och gjorde ju dessutom ett fint mål mot HV."
- Harjus mål mot HV var ju inget fint mål. Det sållar jag till kategorin fult mål... :)
- Harjus mål mot HV var ju inget fint mål. Det sållar jag till kategorin fult mål... :)
« Föregående · 1589224 · Nästa »