Brynäs IF-AIK 28/10-10
« Föregående · 1297057 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
mattiaskarlgren:
Nej helt klart, är man kapten ska det fan synas på isen, ge somervouri bindeln istället...
Nej helt klart, är man kapten ska det fan synas på isen, ge somervouri bindeln istället...
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues:
FÖR: Coachning efter dagsform
MOT: Coachning efter gamla,ibland väldigt gamla,meriter
Innan CZ vågar coacha efter eget huvud och ibland emot Dackells (med några andra favoriter) vilja kommer han inte få ut max av laget. Att Dackell fortfarande spelar i en förstaline är inget annat än ett skämt. Har han själv inte den självinsikten måste hans ledare våga ta steget att markera. Även om det skapar lite tryckt stämning på spelarbussen eller kanske till och med....gud förbjude...en diskussion som resulterar i att CZ inte förblir lika omtyckt av vissa spelare. Han är anställd som ledare. Inte polare.
FÖR: Coachning efter dagsform
MOT: Coachning efter gamla,ibland väldigt gamla,meriter
Innan CZ vågar coacha efter eget huvud och ibland emot Dackells (med några andra favoriter) vilja kommer han inte få ut max av laget. Att Dackell fortfarande spelar i en förstaline är inget annat än ett skämt. Har han själv inte den självinsikten måste hans ledare våga ta steget att markera. Även om det skapar lite tryckt stämning på spelarbussen eller kanske till och med....gud förbjude...en diskussion som resulterar i att CZ inte förblir lika omtyckt av vissa spelare. Han är anställd som ledare. Inte polare.
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues: Där ser man, även en nackad höna hittar ett korn ibland ;-)
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues: Har dom hittat en ny sponsor eller har den där Sofieroreklamen funnits där hela säsongen?
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues: Lauritz och Nordan inne och dräller puck, det kallar inte jag PP!
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
sylf: Har dom hittat en ny sponsor eller har den där Sofieroreklamen funnits där hela säsongen
Tror till 99% att all isreklam är Hockeyligans centrala.
Nytt värdelöst PP på gång ;-)
Tror till 99% att all isreklam är Hockeyligans centrala.
Nytt värdelöst PP på gång ;-)
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues: Dom är helt värdelösa, kan nån jävel förklara vad Nordan tillför i PP????
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Va fan håller Greiss på med, nu börjar jag fan fundera på vad det är som har kommit hit. så där lätt får det inte gå till??
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
sylf: 2 Kalle Anka PPen sen karma...
Närfan ska man byta ut Dacke å Nordan i PP???????
Närfan ska man byta ut Dacke å Nordan i PP???????
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Lindström: CZ är ju d*m i huvet, han kommer förmodligen att matcha dom ännu mer!
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Lindström: Nu är du elak, klart man måste ge dem 723 resp 912 chanser innan de börjar leverera...
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Lindström: Ställ Kahnberg is skottposition i PP för helvete. Bort med Dackell.
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Lindström: Ställ Kahnberg is skottposition i PP för helvete. Bort med Dackell.
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Oj vad omständigt det är, det är ingen som vill ta eller göra skiten, nere i hörnorna ala Sedinarna blir det inga mål gjorda. SKÄRPNING nu för fan Brynäs!!
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues: Antingen är han nervös eller jävligt släpphänt på plocksidan. Han gjorde dock en rejäl räddning nyss.
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
65selander: Det här laget är så jävla dåligt att klockorna stannar, dessutom coachat av ES sämsta tränare. KS here we come!
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
65selander: Enligt Ekholm är det Brynäs som styr matchen och att d e dom som vill någonting, hmm!!!
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues: AIK kontrollerar ett bäbisspelande Brynäs hur enkelt som helst!
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
sylf: Ja du, det här är under all kritik. Återigen så fipplas det till höger o vänster, har dom inte lärt sig ett skit efter den senaste matchen, va fan är dom rädda för, dom åker ju omkring som ett gäng strykrädda skolflickor?
« Föregående · 1297057 · Nästa »