Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
« Föregående · 1728258 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7800}: Tycker det var misstänkt offside på 1-3
Men där fick vi lite flax!!
Men där fick vi lite flax!!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Brynäsgubbe: kanske att man har en mkt bättre målvakt på bänken.. Fantastiskt fin mål iallafall
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
70 Rodrigues: Inte alls otur. Uselt att våra backar inte hann slå undan Sunkens avbrutna klubb.
Ännu sämre att inte kunna räkna med felstudsen i sargen.
Hoppsan, 3-3 nu. Ren otur.... 😀
Ännu sämre att inte kunna räkna med felstudsen i sargen.
Hoppsan, 3-3 nu. Ren otur.... 😀
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7225}: Bra skit händer när man driver på mål istället för kladdar i hörnen
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Zanetti är en jäkel på att slå icing. ingen var ju fan nära honom där.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{5583}:
Tröttsamt att få ett mål i arslet när vi skulle ha haft PP.
Tröttsamt att få ett mål i arslet när vi skulle ha haft PP.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Qvarre: Så jävla irriterande. En solklar tvåa som domarna inte vågar ta. Sen mål i arslet.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Hur fan kunde det inte bli utvisning i anfallet innan??? Fyyyyfan
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Qvarre: vad fan håller domarna på med? Tack som fan era äckliga människor!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
vti-peter: För att vinna svåra matcher måste man ha en målvakt som gör de omöjliga räddningarna då och då. Dom gör Starky oftare än Sandy.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Backparet Kilström Carlsson rusar alldeles för hårt vid målet. Inget kul facit att vara inne bakåt på tre senaste matchvinnande målen för motståndarna.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
rafalski: Carlsson har gått ner lite...Kanske måste gå tillbaka till ett enklare spel?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Fruktansvärt fel coachat lag rätt igenom och ännu en misslyckad värvning av BZ. Hur fan tänkte han med 37??????!!!!!!!!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Ja, den där timeouten gjorde ju inte mycket nytta. Bara sedvanligt blaj.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Steenm: Han måste ju träffa mål så det kan bli eventuell retur
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Nu har vi gjort hela tre mål idag. Ändå inga poäng tydligen.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Yes, vi slapp uddamålsförlust.
Fullsatt=säker förlust sedan gammalt.
AVGÅ ALLA
Fullsatt=säker förlust sedan gammalt.
AVGÅ ALLA
+ 4
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Kalas match ikväll ju!!
Bif gjorde ju 3 mål!!!!
Bulan kan kanske låta 13 få några byten för sämre kan det OMÖJLIGT bli..
Sen otur med zebrorna idag......
Bif gjorde ju 3 mål!!!!
Bulan kan kanske låta 13 få några byten för sämre kan det OMÖJLIGT bli..
Sen otur med zebrorna idag......
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Nära....
Känns ändå lite skönt att kunna släppa slutspelsdrömmen.
Känns ändå lite skönt att kunna släppa slutspelsdrömmen.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Så jävla frustrerad på hela laget nu. Backarna är dåliga, Felix är kass och Bulan coachar märkligt. Låt Starky stå nu, tre raka nollor med Felix. GÖR NÅGOT! 😠
+ 1
« Föregående · 1728258 · Nästa »
Alla lag har spelarförsäkring via SHL men den kickar inte in såhär tidigt.