1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779201 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Djurgårdens IF


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: PP nu, 0-2?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
PP1 nu gode ´Gud ge oss ett mål nu!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Behöver domarn glasögon... kan ju tro det

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Haha, ännu roligare

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Brynäs tar över mer o mer... nu e dem på G

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bif_FANS: Men dom leder skotten med 17-13 :)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bif_FANS: Haha, håller med

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
hahahah Frölunda ligger under med 5-0 mot Fbk !! HELA SVERIGE SKRATTAR!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Brynäs lyckas alltid med bedriften att göra även skitmålvakter till rena fantomer.Nu har dom gjort den här båtflyktingen till rena väggen också!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Måltjuven Bicek missar öppet mål. Lassila, en av ES sämsta målvakter gör en jätteräddning. Varför är jag inte förvånad? 7-17 i skott...strongt!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
NEJ öppen kasse

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
7-17 i skott nu, Skärp er för fan!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Nu får dom fan imig ta tag i spelet inget jävla kladd.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Låter fint det :) Han brukar iofs vara ganska fuller när han dricker ;D var det hans tjej?

Sätt dit ett snart nu gubbs.. 0-1 är ej bra ;D

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Näe, inte otippat och inte heller orättvist, Brynäs suger ikväll. Slutspelshockey my ass!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
mattiaskarlgren: Jaha Bremberg, Bäcker.... 0-1. Nä nu blir det storslalom ett tag.

mattiaskarlgren: Nädå han var städad och trevlig så.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
FAAAAAN

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
0-1

Inte helt otippat.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: såg på följande bild: www.65selander.se/070203_FHC-BIF/imagepages/image94.html
att du tagit en del bilder på min käre vän Oskar.. var han bra i farten? :)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Känns som att musiken är det skönaste som hände under första perioden ;D

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Huss: Biljetterna, biljetterna :-))

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Är väl bra att Bäckman har det så.Nu är det bara upp till er att Säcken får det också.Gör nu några mål tack.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
nu ska vi röjja i andra:)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Händer inte mycket målmässigt förutom att Bäckman har det lite förjävligt.
Mora IK - Skellefteå AIK0  -  0  (0 - 0)
HV 71 - Linköpings HC0  -  0  (0 - 0)
Frölunda HC - Färjestads BK0  -  2  (0 - 2)
Brynäs IF - Djurgårdens IF0  -  0  (0 - 0)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Vadå, tax free spriten eller? :-)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Billigare med Viking från Kapellskär

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Sätt honom på Silja Europa!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: De tjattrar om 6 matcher utan 3p likt förbannat så leder vi formtoppen på de 10-senaste matcherna ;-)

In med pucken och slå in en spik i kistan för DIF

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Huss: Frågan är om det även går ut på att vinna?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Det låter som om han slarvar plus att han inte hänger med.Sätt honom längst ut på bänken,in med Lavins.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: Dags för ett psykologiskt i arslet?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Boork hade lovat slutspelshockey, taktiken går ute på att både tråka och trötta ut motståndare (såväl som publik).

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
65selander: Nytt BP nu. Hulken hänger inte med. Skeppa hem honom igen!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
M.Tullola nöätade idag för Jokerit!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Man hör ju bara Aponrnas klack!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
sylf: 6-10 i skott enl Hockeyligan, zZzZzzzZZZzzzzz

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Han hittade en nu.......

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Två statiska powerplay,där Djurgårn hade det bästa läget,ribbskott av Bremberg.
Snart kommer Rådbjer hitta en BIFutvisning,då ringer det förmodligen.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Gusten: Verkar sömnigt som fan.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Ni som vågar lyssna på webradion: Hur är matchbilden? Sömnigt som vanligt eller?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Är det två utvisningar nu för DIF?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
moreten: Tror att Bergenheim lackade ur för divingen och blev det gruff, men roughing kontra hooking? Jag håller med, det låter underligt.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Ledin hakade en, och sen blev han hakad och slängde sig.. eller nått? ;D

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Näee, spearing är lite av hans specialitet också.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Huss: 5+20 är väl inte så svårt att få, men 2 min för hooking samtidigt som man får 2 min för diving känns ju lite skumt ;)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Hakar Bergenheim och förstärker Bergenheims roughing. Hepp!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Huss: Såg det,men man är direkt inte förvånad när det gäller Kristoffersson.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Bissett19: Kolla in Kristoffersson i SAIK då, redan 5+20.
Det verkar vara slutspelshett i ett många matcher....

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Hur fan lyckades Ledin med detta??

01.32 2 min Färjestad 97. LEDIN, Per HOOK
01.32 2 min Färjestad 97. LEDIN, Per DIV

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF
Nu får vi se om PP-spelet har förbättrats något under uppehållet.

« · 833025 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)