1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Reducering eller utökning?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15

70 Rodrigues:utökning?


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk: Fundera på den du😂😂😂

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Vann vi en tekning på det PPt?

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: Dåligt PP! Bättre tekningar Nordan!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15

70 Rodrigues:fundera du med 😚😘😍


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15

munkas:Frölunda verkar ha tappat allt


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Fan så onödig utvisning! 2-1 nu då.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäs och BP, nu hänger reduceringen i luften.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: Klantarslen!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Fan vad onödig bjudning.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: visst, bjud in dem i matchen. Smart.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
bradberry:

Spelsinne, Brad?
Du menar dinosaur-hockey...?
Nu skall det åkas skridsko så det glöder! = )

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Starkbaum är en fantastisk målvakt, men fan vad han ska dratta på ärslet hela tiden – varje match. Man blir ju nervös!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Smart Brynäs FÖR HELVETE.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: FAAAAAAAN!


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Är ni verkligen förvånade??

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Steenm:
Synd bara att Brynäs förlorar i princip varenda tekning och det kostade oss ett mål i arslet denna gång.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: LHC har kvitterat

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Också släpper dom världens holding....

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
2-2 innan perioden är slut.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: Modo ligger under

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe:
Frågan är om Brynäs klena psyke klarar detta.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15

Brynäsgubbe: sälj nr 8


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
JAA LHC 2-2

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Qvarre: Självklart inte, vi tappar det här.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Yes! Viktigt!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Lunkan: Hääärligt!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues:
Yes, det var precis vad Brynäs behövde.

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
KulaShaker: jag är så lycklig!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
bifhjärta:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SKÖNT!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
KulaShaker:sälj inte 23

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
JAAAAAAAA VI spelar ju hockey idag!! Folk framför mål och träffar mål! Underbart C!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
bifhjärta: GRYM SKOTTFINT Anderssén ;)

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15

Går inte att låta bli göra en liten utvikning här. Skellefteå, vilket lag! Och Pesonen. Tänk att få ett sånt äss till laget under säsong. De ska till en skräll för att inte SAIK tar tredje raka guldet.


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: lagkaptenen visar vägen😊

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Nu låter jag ungen skita igen, bajsblöja is the shit😂😂😂

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: skitkul

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: Lindblom! Vilken balja!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: Läckert Lindblom!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: Jag skiter i SAIK. Vill jag läsa om dom går jag in på deras forum.

Fan vad snyggt mål!!

Ingen hybris nu, tack.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Satan vilket måååål!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15

Zappaholic: Oj


Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vilket jävla MÅÅÅÅÅL

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Lindblom vilket jävla mål

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Lunkan: Jag dör, vilken orgasm😂😂😂

Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
BRYYYNÄÄS!!!!

« · 1651068 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)