Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
« Föregående · 1651292 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Pulsen går på högvarv men Brynäs bärgar 3 poäng! Fan vad underbart!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: tack.
För övrigt vill jag hylla vår målvakt som jag tycker är en av våra absolut viktigaste spelare denna höst. Om inte den viktigaste. Han känns lite turlig ibland men han är bra.
För övrigt vill jag hylla vår målvakt som jag tycker är en av våra absolut viktigaste spelare denna höst. Om inte den viktigaste. Han känns lite turlig ibland men han är bra.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Tekningarna har varit under alla kritik idag, ändå leder vi den statistiken.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: jag tycker inte det. Jag tycker vi spelar jäkligt smart och skapar många hyggliga lägen på sätter Dif spelar.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: Svensk hockey måste ta tag i det. SOm Washington betedde sig i höstas med Djoos...Beter sig hur dom vill och kör över SHL och klubbarna helt och hållet tycker jag.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Fan jag tycker vi lirar ganska bra idag! Dif spelar på ganska hygglig nivå idag ändå.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk: Ja, tycker just våra ungdomar går förlorade alltför tidigt. Går liksom aldrig bygga upp nåt långvarigt med Brynäs lag ju.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
bifhjärta: Lindblom är verkligen en plusvariant. Är han kvar i Brynäs nästa säsong, tro?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Lindblom sliter kopiöst i forecheckingen..ingen jetlag där inte!
+ 6
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: Ganska fascinerande att Örebro på två jävla säsonger har gått förbi Brynäs IF både sportsligt och organisatoriskt. Brynäs IF som leder svensk hockeys utveckling.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Och om de ledde med 4-0 i Scandinavium nån gång, ska tilläggas. Brukar ju för det mesta vara omvända siffror, tyvärr...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: Tro mej, låg BIF fyra och spelade bara sin andra säsong i högsta serien skulle de få likadant beröm.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: underskatta inte betydelsen av lill Kenta. ... den gubben kan han!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: det var då själva fan vad det ska hyllas motståndarlag härinne. Skärp er. Vi hyllar bara Brynäs. Inte så ofta på sistone dock :-(
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: Ja, verkligen. Betänk att det bara är deras andra SHL-säsong. Inget talar för att de djupdyker i år.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: När det gäller Örebro så är det faktiskt att bara lyfta på hatten och säga grattis! Gediget arbete den föreningen gjort!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Suck, rena bjudningar ikväll. Sista perioden blir jävligt jobbig. Usch. Varför är det så svårt att reda ut vårt boxplay?
Våra tekningar är under all kritik. Alltför många lägen som försvinner i offensiv zon och för många som skapas genom det i defensiv zon. Krävs uppryckning där.
Våra tekningar är under all kritik. Alltför många lägen som försvinner i offensiv zon och för många som skapas genom det i defensiv zon. Krävs uppryckning där.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: Ja, man förvånas. Måste berömma Örebro, men vad att säga om Frölunda? Tycker faktiskt inte det finns nån riktigt vinnarkultur när det gäller hockey i Göteborg. Man bygger som man tycker nya lovande lag, men det blir liksom aldrig nåt i slutändan. Jag menar, storstad men bara tre futtiga SM-guld genom tiderna...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: Frölundas tio senaste matcher håller inte direkt SHL-klass
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: Nu har ju inte DIF skämt bort sina fans med ett stabilt försvarsspel. Fortsätter de så här är trepoängaren klar.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: 3 poäng är inte klart på långa vägar detta blir en nagelitare återigen så jag tar och kilar ner i källaren och hämtar ett par pilsner för det lär behövas!
Vad fan håller Frölunda på med?
+ 6
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe:
Detta är långt ifrån över, Djurgården är endast 2 PP från kvittering.
Fan vad jag vill att Brynäs tar en 3a i kväll.
Detta är långt ifrån över, Djurgården är endast 2 PP från kvittering.
Fan vad jag vill att Brynäs tar en 3a i kväll.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: Med BIF´s försvarsspel i åtanke tror ju inte jag trepoängaren är klar. Långt ifrån.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Ser ju ut som om grabbarna hittat spelglädjen igen. Idag är det ju KUL att se Brynäs spela. Lindblom...vilken kasse!
Bra fart på rören och framförallt, idag visar dom lite vilja!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk: Uhm jo. Han grävde ju runt hans händer. Solklar tyvärr, för han hänger inte med.
Nu har DIF chans att gå ikapp, 4-1 hade varit skönt.
Nu har DIF chans att gå ikapp, 4-1 hade varit skönt.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: nej vi är saliga över spelet och målen, tabellen är en bisak just nu.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Märks ikväll att vi är ett härdat folk och inte bortskämda med framgångar. Alla verkar saliga över att vi i alla fall håller på att konsolidera - en tiondeplats.
+ 3
« Föregående · 1651292 · Nästa »