1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779353 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1


Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Hence: Jo, han är bäst i New York. Och tvåa i Sverige. Det är klart godkänt.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1

Jajjen: Så Henrik Lundqvist är en sämre målvakt än Markström? Vad har du rökt och hur mycket?


Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Poffa:Han har rökt finskt bly, ja i tjänsten alltså...

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Poffa: Ja. Sen när menar du?

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1

Jajjen: Oavsett hur lite eller mycket du rökt under hela ditt liv, så föreslår jag att du omedelbart upphör med det. Det gör att du hallucinerar.

Markström är en riktigt bra målvakt, han är en av de absolut bästa i ES och han har alla förutsättningar för att bli en supermålvakt under sin karriär. Men han är inte där än och han är inte redo att möta världens bästa avslutare i ett OS.

Som tredjemålis i OS borde han dock vara given.


Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Poffa: "Som tredjemålis i OS borde han dock vara given."

Jag slutar röka om du börjar med glasögon.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Jajjen: Jag har linser, det duger gott.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Poffa: Tycker han visade i JVM att han inte är redo för att vara etta i OS och all den press det innebär.. Dock tycker jag han är hästlängder bättre än Liv

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Poffa: Tydligen inte. Lundquiste är tvärslut. Helt uppenbart att han inte är redo att möta världens bästa avslutare i ett OS. Big mistake av BÖG.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Poffa: Markström kan gå in i VM efter elitseriesäsongen, det är ungefär där han ligger erfarenhetsmässigt. Vilket skulle ge honom en bra inslussning i A-landslagsspelet.
Att skicka honom till OS som tredjemålis är det ingen som vinner på. Att han skulle ta första eller andraspaden i OS har jag väldigt svårt att tänka mig.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Jajjen: Ove borde i alla fall ta Floppas plats i OS när foten/revbenet börjar göra ont igen.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
arnio: Definitivt.. Helt sjukt att inte han är med

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
arnio: Ja, Tre Kronor skulle behöva Ove i powerplay.

Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1

Peja m fl:

Is this irony which I see before me,
The puck toward my hand? Come, let me clutch thee.
I have thee not, and yet I see thee still.
Art thou not, fatal vision, sensible
To feeling as to sight? or art thou but
A irony of the mind, a false creation,
Proceeding from the heat-oppressed brain?
I see thee yet, in form as palpable
As this which now I draw.

Best regards,

William


Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
Peja: Någon som kan driva upp pucken i offensiv zon..

« · 1231065

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)