Brynäs IF-Djurgårdens IF
« Föregående · 105794 Till forumet
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
Fredde G: Nu vill vi ha tvåsiffrigt...=) här är adressen till tuneringens hemsida om någon vill läsa, den är på engelska.
www.sunandicecup.ch/
www.sunandicecup.ch/
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
Hong Kong: Trevlig läsning. Speciellt poängligan, fem brynäsare i topp :)
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
Laget impar! Att slå ett mindre slitet Djurgården med 6-1 är starkt och inger förhoppningar. Ska villigt erkänna att den här klassen trodde jag inte Brynäs om. Hoppas nu bara man visar de här takterna också när serien startar.
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
Ska bli intressant att läsa Wikegårds "Bortförklaringar" på DIF:s hemsida, han är ju en mästare på det, det var väl han som kallade Brynäs spel för 70-talshockey under Melins tid.
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
Bright: bara man inte får så många skador. har de sitt bästa lag under större delen av säsongen blir de livsfarliga. detta också mycket pga esko som e riktigt duktig
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
Fredde G: Det ända Rudan kommer att vinna i DIF tröjan är väl guldgrodan i fystest, förutom en given plats i tre kronor som automatiskt ingår.
Sv: Brynäs IF-Djurgårdens IF
fritsqo: Precis! Det är osannolikt med skador som ifjol, så vi har anledning att känna hopp. Man ska inte säga för mycket än men jag tror Esko o co kan få ut mycket av det här laget. Jag blev glad redan samma dag som Nokelainen blev klar för Brynäs. Han är precis det klubben behöver för en nytändning. Sen är det förstås på isen klassen till syvende och sist måste bevisas. Men det ser i alla fall ljust ut just nu.
« Föregående · 105794