Brynäs IF - Färjestads BK 22/11-14
Även om jag inte gillar Hedman måste jag säga att vid första reprisbilderna att själva tacklingen i sig inte är fel?!..
Sjukt oturligt hur som helst.
Alla kan byta men vi behåller tryck i anfallszon
Jag testar glögg. Mumma för en diabetiker...
Samma känsla jag hade redan innan förra lördagens hemmamatch.
Har en stor känsla att vi tar dagens match med 4-2.
Har även en skön känsla att bröderna Westerholm gör varsitt mål ikväll och att Blomqvist gör de två andra.
Framåt Brynäs, framåt för seger!
Zappaholic:Då MÅSTE Lööke vara skadad/sliten annars så är det bedrövligt.
Spelar Bif med fart i 60 min vinner vi, får FBK spela sin brunkarhockey så blir det smäll däng.
Nej nej! Detta har redan gått flera varv på forumet. Scrolla ner....
Ja och nu tillbaka till något av betydelse. Ja innan cyklopmodoiten ska börja diskutera damhockey också.
Känns trots allt ganska bra inför kvällens drabbning. Okej matchen mot Örebro var ett steg bakåt rent spelmässigt. Men moralen och kämpaglöden fanns där trots en helt igenom usel första period. Starkt av spelarna att ta sig samman och arbeta sig tillbaka efter det. Därför tror jag på seger ikväll. Det verkar ju vara på hemmais det ska hända den här säsongen.
Hur känner ni inför dagens match? Kan bli jobbigt tror jag. Magkänslan är att Pogge står i FBK och han har gått och blivit bra nu på sistone. Rajala kommer förstås få sätta en.
Idag kan vi bli näst sist om inget går Brynäs väg.
Skrubben: Fixar föreningen säsongen utan sparkade tränare och spelare är det imponerande. Men efter 22 omgångar är jag ännu inte övertygad om att laget fixar det här. Genomsnittsmatchen har inte sett bra ut alls. För övrigt håller jag med - bokslutet är lika viktigt som tabelläget.
Lunkan: Där ser man, har alltid trott att det handlar om grisar och höns.
Huge: Nån tvekan om att Lindholm dissar fysträningen i Brynäs?
tjugo8: När vi var i kvalserien sist så körde jag åtskilliga mil kan jag ju säga..och det var verkligen inga roliga resor allt som oftast. (Torsken i Ängelholm när K.Jönsson styrde upp hela Rögle...brrrr tårar hela hemresan) Så medgångssupporter är jag verkligen inte. Har stått uppe i Skellefteå nästan helt ensam också under en formsvacka och på en match där Brynäs var utpelade.
Nä nu ska vi inte dra igång någon kukmätartävling! Kul att det finns folk som stöttar oavsett om du är medg.supporter eller inte!
Redigerad kommentar