Brynäs IF - Färjestads BK
« Föregående · 763584 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
rackham: Äntligen!! Jag vill tacka mamma, pappa och min gamla gympalärare Göte som alltid hjälpte mig att stretcha insidan av låren efter lektionerna...
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
rackham: tycker dom kan starta en egen nyhetsbyrå där dom kan skriva ut varje dag så vi andra kan läsa om allt som rör hockeyn ;) dom har full koll på allt verkar de som.. stora framsteg att dom har bredband uppe vid gusten ;) trode ni körde med signalhorn och ljussignaler mellan gårdarna ;)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten:
Underbart tacktal! Kort och koncist...
Eller som Puckprat från Hockeyligan konstaterar inför morgondagens omgång:
"Enormt sug kring Elitserien"
Det är en konspiration, Gusten, det är en konspiration... = )
Underbart tacktal! Kort och koncist...
Eller som Puckprat från Hockeyligan konstaterar inför morgondagens omgång:
"Enormt sug kring Elitserien"
Det är en konspiration, Gusten, det är en konspiration... = )
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
88Lindkvist:
Ja, Humle och Dumle är Brynäs egna vimlare i verkligheten.. :-)
Ja, Humle och Dumle är Brynäs egna vimlare i verkligheten.. :-)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
rackham:
"Enormt sug kring Elitserien"
Nu vet vi varför Spets är orubblig i laguppställningen :)
"Enormt sug kring Elitserien"
Nu vet vi varför Spets är orubblig i laguppställningen :)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten: ne precis ;) du är väll uppe i bergen å skriker till selander när han är uppe i stugan ;)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten:
Orubblig?
Ja, inte på skridskorna i alla fall...
Men du tänker väl på nåt annat förstår jag, Humle = )
Orubblig?
Ja, inte på skridskorna i alla fall...
Men du tänker väl på nåt annat förstår jag, Humle = )
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
GävleLasse: "Så du menar på allvar att det inte finns några heliga kor i Brynäs... nu får du väl ändå ge dig..."
Min definition av en helig ko är en spelare som av ngn anledning konsekvent har tränarens förtroende, trots att det med säkerhet finns andra spelare som skulle kunna göra samma jobb mkt bättre.
Vem eller vilka är det isf som du syftar på och vars jobb med säkerhet kunde göras bättre av ngn annan i truppen?
Är det Spets, som du själv på sistone mer och mer börjat ändra uppfattning om?
Eller ngn annan?
Finns det verkligen ngn riktigt helig ko i truppen?
Jag är scheptisk.....
Min definition av en helig ko är en spelare som av ngn anledning konsekvent har tränarens förtroende, trots att det med säkerhet finns andra spelare som skulle kunna göra samma jobb mkt bättre.
Vem eller vilka är det isf som du syftar på och vars jobb med säkerhet kunde göras bättre av ngn annan i truppen?
Är det Spets, som du själv på sistone mer och mer börjat ändra uppfattning om?
Eller ngn annan?
Finns det verkligen ngn riktigt helig ko i truppen?
Jag är scheptisk.....
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Huge: Jag vet inte direkt vad ni menar med heliga kor, men typ Sjödda och Molin skulle aldrig kunna bli sparkade/petade. Det skulle inte folk acceptera helt enkelt. Nu påstår jag inte att det finns någon anledning att sparka/peta dessa spelare, men de är helt klart så heliga som hockeyspelare kan bli i Gävle.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Peja: Nå tror jag att Boork skulle peta Sjödda eller Molin om de verkligen sög och inte tog i, se bara på Miettinen och Wahlberg som exempel.
En sak kan man verkligen säga om Boork och det är han verkligen har stake.
Angående Boom. Boom så säger jag också nej tack, han imponerade inte så mycket på mig i Brynäs förutom de sista matcherna och i början så var han rent dårlig.
I SSk gjorde han inte direkt succé och nu har han dessutom varit borta från hockeyn ett bra tag.
Låt Malmö eller vilket annat lag som nu betalar bäst köpa Boom-Boom och låt oss i stället bygga för framtiden med vår egen Morin.
En sak kan man verkligen säga om Boork och det är han verkligen har stake.
Angående Boom. Boom så säger jag också nej tack, han imponerade inte så mycket på mig i Brynäs förutom de sista matcherna och i början så var han rent dårlig.
I SSk gjorde han inte direkt succé och nu har han dessutom varit borta från hockeyn ett bra tag.
Låt Malmö eller vilket annat lag som nu betalar bäst köpa Boom-Boom och låt oss i stället bygga för framtiden med vår egen Morin.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Peja: Håller med arnio när det gäller heliga kor. Den dan som Molin eller Sjödda börjar trampa luft, så är jag övertygad om att Boork inte lägger några fingrar emellan. Dessutom tror jag att både Molin och Sjödda har så pass mkt självinsikt att dom märker när det är dags att lägga ner verksamheten. Fast de är ju förstås en annan diskussion...
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Peja: Det är inga problem att bänka Molin eller Sjödda den dagen dom inte kan släppa blicken från isen/pucken och slutar passa densamma.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Sen kan man ju undra över när vår finska förbannelse ska släppa?
Den som gör att så fort vi fått hit en bra back, så blir han skadad.
Perkele...
Den som gör att så fort vi fått hit en bra back, så blir han skadad.
Perkele...
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Peja: Nu blir det bara en upprepning av vad andra redan sagt: Med Boork finns inga heliga kor. Det är det som är själva poängen med att ta in en "hårdhuding".
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Huge: Ja det är märkligt, inte fan blev Pekkala och Laitinen skadade inte.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
arnio: Bommen var exakt hur bra som helst i Brynäs under de få matcher han spelade.I SSK var han deras klart bäste spelare och den enda som visade ett uns av jävlaranamma när det gick som tyngst.Gärna en Bom Bom till Brynäs,men bara om han är frisk!!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
sylf: Ser att Tuben släpps ut ur frysboxen ikväll, dock oklart om det blir någon istid för honom. Skulle kunna tänka mig att han är hyfsat taggad inför uppgiften.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Jompe: Kul, hoppas han får göra några byten och visa vad han går för. Risken finns kanske för att han är övertänd och kör över målvakten eller nåt :)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
74050: Just därför kanske, han böjer nog ner huvudet och bryter in ett par gånger som vanligt. Han BEHÖVS!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten: Utan tvekan, finns ett antal spelare som inte levererat där Malmen klart skulle kunna ta deras plats
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
arnio: Angående Bom-Boms tid i Brynäs så hade han precis varit skadad i typ ett halvår när han kom. Kanske inte så konstigt att han behövde några matcher för att komma i form.
Boumedienne var även grym i SSK tills idioten Taavola gav honom kaptensbindeln. Han är som bäst när han spelar tufft på gränsen till fult och det kände han inte att han kunde göra med kaptensbindeln. Men offensivt producerade han strålande hela tiden.
Boumedienne var även grym i SSK tills idioten Taavola gav honom kaptensbindeln. Han är som bäst när han spelar tufft på gränsen till fult och det kände han inte att han kunde göra med kaptensbindeln. Men offensivt producerade han strålande hela tiden.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten:
Idag är det den enda gången jag skulle tänka mig åka till läkerol Arena och ha på mig Brynäströja :) haha
Idag är det den enda gången jag skulle tänka mig åka till läkerol Arena och ha på mig Brynäströja :) haha
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten:
Jo precis, de borde införa en extra period för att hanb skall gnälla så in i helvete ! Hoppas angell ger honom en bröstvärmare ikväll =)
Jo precis, de borde införa en extra period för att hanb skall gnälla så in i helvete ! Hoppas angell ger honom en bröstvärmare ikväll =)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten:
Allra helst ser jag ledin och Nordström få sig en propp också!
Allra helst ser jag ledin och Nordström få sig en propp också!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten: Har fått direkt rapport från Gävle gällande Hulkkonen, det ser väldigt illa ut, verkar som Hulkkonen kan missa resten av säsongen :-(
Om så nu blir fallet så måste han ersättas direkt och då menar jag inte med Ström.
Om så nu blir fallet så måste han ersättas direkt och då menar jag inte med Ström.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
70 Rodrigues: Skulle Hulken falla bort så kanske Boom Boom skulle kunna va nåt.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
wap.hockeysnack.com
Tony:Det är lugnt,Sundlöv skall ha setts på stan,där han köpte nytt papper till faxen.Ett annat rykte är att han börjat googla på defensiv back!
Tony:Det är lugnt,Sundlöv skall ha setts på stan,där han köpte nytt papper till faxen.Ett annat rykte är att han börjat googla på defensiv back!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten: "Ja det är märkligt, inte fan blev Pekkala och Laitinen skadade inte."
Jag sa BRA backar.... :-)
Jag sa BRA backar.... :-)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Huge: "Jag sa BRA backar.... :-)"
Precis, jag menade ju det, det är aldrig "rätt" spelare som blir skadade :)
Precis, jag menade ju det, det är aldrig "rätt" spelare som blir skadade :)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Gusten: Hehe...
Ok, jag trodde att du försökte vara lite ironisk.
Skönt då iaf att Lavins snart ansluter. Inte för att jag tror så mkt på BomBom-önskemålen, men önska kan man ju alltid.
Och ibland slår dom ju faktiskt in...
Ok, jag trodde att du försökte vara lite ironisk.
Skönt då iaf att Lavins snart ansluter. Inte för att jag tror så mkt på BomBom-önskemålen, men önska kan man ju alltid.
Och ibland slår dom ju faktiskt in...
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Huge: Jag ironisk? Aldrig :)
Hoppas inte Lavins behöver lika lång startsträcka i år. Kan ju ha att göra med att han inte kände någon förra säsongen, det problemet har han ju inte denna säsongen iaf.
Hoppas inte heller att Sundlöv nu automatiskt förlänger med Ström, OM han nu inte börjar visa rejäl klass vill säga ;)
Hoppas inte Lavins behöver lika lång startsträcka i år. Kan ju ha att göra med att han inte kände någon förra säsongen, det problemet har han ju inte denna säsongen iaf.
Hoppas inte heller att Sundlöv nu automatiskt förlänger med Ström, OM han nu inte börjar visa rejäl klass vill säga ;)
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Peja: Typ och till råga på allt så är Frölunda ute med stora plånboken och jagar
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK
Huss: Förhoppningsvis värvar Frölunda någon finne eller något, som de ju brukar göra. Och förhoppningsvis känner de att de har ett för akut behov för at värva en spelare som inte kommer i form på ett tag.
« Föregående · 763584 · Nästa »
Snart får ni årets BrynäsBrokeback-utmärkelse!
Det verkar vara en film som satt djupa spå i era sinnen :-)