Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
« Föregående · 1632553 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic: Kommer inte må bra av ytterligare förlust MIT fbk.
Skärpning!!
Skärpning!!
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: men nu lovade du faktiskt 3-0. Inte 3-1 :-)
+ 2
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic: Varför får inte Byström en extra tvåa för sin crosschecking, som startar bråket?
Svagt av domarna...
Svagt av domarna...
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
bifhjärta: suverän hockeymatch. Vilket tempo. Men det klart, jämför man med Modos matcher går ju detta lite väl långsamt...
Nu då, nytt PP!
Nu då, nytt PP!
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: det var då själva fan. Aldrig kan man slappna av.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic: Tippade 3-2...men är nog ganska avlägset just nu..kan bli 5 mål till i den här matchen;-)
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic: Hur många jävla ggr har dom släppt in mål i slutet av perioderna?
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Det här när Lööke o Brodde håller pucken en mikrosekund extra...(positivt)
Aka göra en Bäckis
Aka göra en Bäckis
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: För många. Det eller tidigt, vi fick båda emot oss den här perioden. Inte bra!
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Känns så jäkla viktigt att kunna skapa ett litet gap ner till Leksand och FBK
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: Det blir en nagelbitare som vanligt! Ska Djoos spela NHL nästa säsong måste han nog steppa upp ett par snäpp..
+ 2
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Varför i helvete Vidar man gamla videos på fbk i paus. Jävla tomtar!
+ 5
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: Hur länge har vi lånat bröderna Westerholm?
+ 1
« Föregående · 1632553 · Nästa »