1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778920 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: En fantastisk siffra, ingen av dom kan ha sett matcherna mot AIK och mOdO etc.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Vad krävs för att CN ska byta ut spelarna i PP? Att vi inte gör mål på 10 matcher?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Sluta spring hos grannarna!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: "En fantastisk siffra, ingen av dom kan ha sett matcherna mot AIK och mOdO etc."

Kanske de var på plats vid de sex hemmavinsterna. Brynäs är trots allt fjärde bästa hemmalag.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Fan vad coolt!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Lesky: typ... Det är riktigt irriterande att se Dacke och Hansen i PP...

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Bedrövlig hockeymatch så här långt!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Jävlar vilken stänkare av Alex!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Nu något bättre :-)

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Håll nere ledningen nu bara ;-)

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Hoppas nu bara att det inte en 3-0 ledning.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Salak gör en Greiss :-)

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Kul att Sundström äntligen fick göra ett mål. Han är en av mina favoriter bland doldisarna. Den killen ger alltid allt och är en riktig lagspelare och kämpe.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Bedrövlig första period, men en ledning i alla fall!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Greiss bra i 1:a, fortsätt så!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: Aik publiken skämmer ut sig som vanlit, trisst

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Okej guys, dags att spela av matchen ^^

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: Vadårå, jag slog över nu??

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huvudsaken är att brynäs leder matchen, sen skiter jag i hur spelet ser ut.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Undrar om det är någon som ser gnagets siffror på ryggen?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: de kastade ut grejer på isen


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Så här långt är junisarna vår bästa line och den enda som skapat nåt i anfallsväg.

Nordan, Dacke, Hansen, Lauritz bedrövliga!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Rödin rapp

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Förvånad, dom har varit kassa hur länge som helst, dom blixtrar till ibland, but thats not good enough?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Groda Greiss

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Greiss bjuder tillbaka!

Så fort FBK höjer tempot med en promille hänger inte BIF med!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Det var 4 mot 4 Brynäs, inte 4 mot 5.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Så ja nu börjar raset!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Usscch vad dåliga vi verkar vara idag...

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Lesky: Ja, det såg faktiskt ut som om dom ställde upp sig i box!, men det kanske ingick i CZ´s plan!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: 1-6 i skott efter 8 min, bedrövligt är bara förnamnet!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: 3-6

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
HUR KAN DOMAREN LÄÄÄNGST BORT ta den där utvisningen då när en domare står precis bredvid ?!


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
2 min för AnderSEN. Och 3 chanser framför kassen! Bra jobbat BIF!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Vissa lag KAN spela PP!


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Rackarns nu ser det mörkt ut

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Apropå våldtagen gris!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010

Jag ser inte matchen.. Är det återigen en tavla av Greiss? När ska han lägga av med det i så fall, det börjar bli väldigt oroande att han tabbar sig i varje match.

Iofs kanske det är bra att FBK kvitterar så Brynäs fattar att de lär fortsätta spela...

Jaha 1-2 också, som sagt. PP är viktigt i hockey.. Eller hur Czarnecki?

Redigerad kommentar



Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Hur var det nu med Brynäs och ledningar?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Vips så är Brynäs ett slaget lag. Det räcker att det lag man möter går på 90% så vinner man!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
En TO hade varit på sin plats!!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Den största tavlan var av domaren.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: än ska vi inte ge upp

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: BUHU, DUMMA DOMARE; GÖR SÅ ATT BIF LIGGER UNDER!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Sorgligt att se, vi håller på ett håglöst skitlag

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
In med Kahnberg i första PP nu. Ingen Dackell och Hansen tack!

« · 1301066 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)