Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
« Föregående · 1301485 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Använd inte uttyck som inte passar din ålder..
CZ är totalt inkompetent.. Vore kul om lauritz kunde göra mål? om han får upp pucken.
CZ är totalt inkompetent.. Vore kul om lauritz kunde göra mål? om han får upp pucken.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
6-4 i öppen kasse..JAAAAAAAAAAAAAAAAA Har bara 998 ansikten kvar
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Undrar om Greiss släpper in lite färre antal mål i slutspelet? Annars måste vi göra en jäkla massa mål i varje match för att vinna...
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Thomas Greiss har verkligen USEL statistik i ES så här långt, det blir inte bättre av dessa 4 kassar heller, när ska han börja ligga stabilt på runt 92%?
KOM IGEN NU BRYNÄS!
3 poäng ska vi ha, inget fegande nu!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
GävleLasse: Semifinal, men där tar det stopp, mot just FBK.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Med rätt matchning nu så avgör Kahnberg!!!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Barna de snurrar o snurrar i hörna, ganska så vägvinnande..
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Hade aldrig hört talas om Greiss innan man hittade honom i San Josés organisation. Vet fortfarande inte om det är ett påhitt eller inte.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: Skapliag chanser vi hade och Salac gör en italienare
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: Helvete, där ska deras zigenare i mål ut!!!!!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Kahnberg är en målskytt som ska spela mycket i 5mot5 och PP. Hoppas att Czarnecki inser det snart också bara..
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Haha, jag gick och åt o nu så har vi hämtat upp 1-4 XD
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Nu har dom hämtat upp ett 3 målsunderläge, nu har dom bara ett kvar så har dom betalat tillbaka!!!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
AIK, Frölunda och Modo går mot 3-poängare i sina matcher.
Vi behöver verkligen 3 poäng i den här matchen. KÄMPA!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Ja, d gör dom, jag snackar om att hämta upp ytterligare ett 0-3 underläge igen. En mycket bra 3:e period, lika bra som den andra var dålig.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: En pinne klar, gissa om man är nöjd med den!!
SE NU FÖR FAN TILL ATT TA EN PINNE TILL!
VÅGA VINNA!
SE NU FÖR FAN TILL ATT TA EN PINNE TILL!
VÅGA VINNA!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
2 poäng nurå för sjutton. Jag är helt erigerad av spänning
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: DJÄVLIGT ORÄTTVIST, Brynäs borde vunnit till slut iaf
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Borde inte färjestad fått utvisning då Salak slängde masken? Delaying the game...
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Ska vi tro att Dacke, Nordan, Hansen spelar nonstop nu?
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Snälla avgör i förlängningen. Vi har förlorat 3/3 straffläggningar.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Vi MÅSTE ha 2 poäng!
Kahnberg har 2+3 på de senaste 3 matcherna. Het het het!
Hoppas han matchas ordentligt nu.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Rödin gör sin bästa match för säsongen!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Jag tror att Kahna har varit hämnad av sin skada men nu kommer han i full kraft
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
brynäs08: Nej, han har varit jävligt bra idag.
PP, kom igen nu!!
PP, kom igen nu!!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
StoltBrynäsare: PP 4-3 läge, dags att sätta ett i PP nu
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Silver måste slå backhand på engång istället för att vända upp
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
StoltBrynäsare: Gurra88: Tjoho vilken match, händer detta verkligen? Jag är aldeles yr av det hela.
Kan man annat än bara älska hockey en sån här dag?
Kan man annat än bara älska hockey en sån här dag?
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: Förlåt Brynäs men håll fan inte på så här igen :-))
« Föregående · 1301485 · Nästa »