Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues:
Imorgon blir det 35 mil enkel resa t Gavlerinken, grabbarna behöver stöd!
Men först AS-seriefinal här i Himmelstalund Hästen-Mora, lapp på luckan, 5000 pers, fredag, vad tror ni blir trevligast?
Vad har ni för er då?
tjugo8:"Men först AS-seriefinal här i Himmelstalund Hästen-Mora, lapp på luckan, 5000 pers, fredag, vad tror ni blir trevligast"
Niklas Czerneckis gladhockey är ju sedan tidigare älskad av oss brynäsare så det är nog hugget som stucket.
70 Rodrigues:
Kim Lundgren @kilu88 för 30 minuter sedan
Ollas med på träningen
29:e kommer Lunkan o ett gäng andra galningar hit o dricker sprit o ser matchen på tv...
Får sikta på 28 dec i Globen...
70 Rodrigues: Nej, jag ger mig inte, förblir obotlig optimist.
Tror (hoppas) att Brynäs vinner med 3-2.
Nu taggar vi till och visar vart skåpet skall stå !
Forza Brynäs !
70 Rodrigues: Jag tror faktiskt på vinst imorgon. Vi behöver verkligen vinna. Frölunda åker på en skridsko och får sota för det. Vinst 4-2!
1-1 gör Andersèn
2-1 gör Olden
3-1 gör Ollas
4-2 gör Sweatt i öppen kasse.
publik: 5 645
Redigerad kommentar
Herregud vad smörj vi kommer att få i morgon och då är jag ändå positiv 😱
munkas: Imorgon vänder det! Nu har gruppen analyserat vad som gått fel och verkligen slutit sig samman. Att förlora så här många matcher är inte ok. Nu måste alla kämpa för klubben. Vi vet vad som måste göras och kommer att vända det här.
Låt stå ggr 7
Johansson/Sandström (Starkbaum)
Andersén Carlsson
Bertilsson Eklund
Kilström Djoos
Sweatt Scott Lööke
Ollas Westerholm Rödin
Brodin Enterfeldt Olden
Brodecki Nordquist Lindblom
(Sundqvist&Blomqvist)
Där är en vinnande laguppställning!
BORT MED SUNKAN OCH BLOMMAN! IN MED LÖÖKE OCH L.CARLSSON OCH SATSA PÅ PA.WESTERHOLM ORDENTLIGT ÄVEN I PP, DET ÄR DÄR HAN ÄR SOM BÄST P-U-N-K-T
Men vänta nu...
Imorgon hämtas Emil Sandin hem från Valbo som frälsare.
Brynäslegenden: Emil får nog svårt att bidra med allt för mycket i dagens Brynäs trots formsvackan. Han håller helt enkelt inte tillräkligt hög nivå.
Trodde inte man skulle behöva uppleva 12/13 igen
Hoppas det inte låser sig mentalt för grabbarna när lönen på 100', 150' eller 200.000 kr ska hämtas den 25:e
Redigerad kommentar