Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
« Föregående · 1638733 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Ser lika uselt ut som tidigare, Frölunda för hela slanten.
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
krobbe: min gode vän jack Daniels och jag dricker moonshine
+ 2
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Spelar han med dykar skor? Seeeeeeeg är förnamnet..
+ 2
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Att man som sportchef kan lyckas få ihop så många dåliga hockeyspelare måste vara ngt slags rekord..
+ 3
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Även om vi ser ut som ett lattjolajban gäng i j20serien så kämpar vi iallafall idag..
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
F Y R A skott på mål med ett PP dessutom efter första 20.
För många som ser skitnödiga ut och blå håller i klubban, för lite driv.
För många som ser skitnödiga ut och blå håller i klubban, för lite driv.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
bifhjärta: efter de två snabba baklängesmålen nu snart i början av andra så kanske vi kan hålla nere siffrorna?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Lindström: Själv vill jag se att dom fullföljer o smäller på, i 1:a så är Brodin o Sweatt dom enda som använder kroppen ordentligt.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Ett under att det är två-tre i Bif som kör start och stopp. Medans resten kör bandysväng och gliiiider mot pucken.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tycker inte Frölunda, trots övertaget i skott statistiken har speciellt skarpa målchanser.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Lindström:
Enligt Brodin var det här deras bästa period på länge. Mmm fyra skott på mål som sagt.
Enligt Brodin var det här deras bästa period på länge. Mmm fyra skott på mål som sagt.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Frölunda kör på Brynäs 2 gånger de första 7 minuterna.
Inte en rektion från domarna.
Brodin åkte ut mot Färjestad för att ha petat (?) på deras målvakt.
Men alla vet ju att Brynäs har domarna med sig, eller?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Enaranger: Blir inget när backarna står som fågelholkar och inte målisen spelar död.
Dags för Bertil att vrålsänka nästa som är på Starky.
Saknar Cody..
Dags för Bertil att vrålsänka nästa som är på Starky.
Saknar Cody..
Redigerad kommentar
+ 4
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tycker ändå man ser en större noggranhet och ett större fokus nu. Spelarna jobbar bra. Finns inget hokuspokus, det är så här de måste göra för att kunna vända. Hoppas det håller i sig bara.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Johan Norrström: håller med Brodin....0 insläppta, när hände det sist?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
maddog1970: håller med. Känns som en jämn period. Såg färjestad - brynäs i torsdags å var också en jämn match. Lite flyt är vad vi behöver nu
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
honken21: Har sett ok ut i början på matcherna tidigare också. Det är när det börjar bli jobbigt som spelet faller ihop.
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
maddog1970:
Jo man får ha lågt ställda krav för tillfället.
Jo man får ha lågt ställda krav för tillfället.
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
bifhjärta: kanske äntligen en vass förstalina med rödin Scott å sweatt
+ 1
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Snälla, bara kör på nu, inte backa hem o bli ängsliga.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Rumpelstiltskin: Finns ju inget publiktryck. I Göteborg vågar fan inte domarna ta en sån tveksam utvisning på hemmalaget.
+ 3
« Föregående · 1638733 · Nästa »