1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Har just sett två riktiga skitlag försökt spela hockey på Hovet. Två lag som måste ha förstatjing på kvalplatserna. Desto mer skrämmande att Brynäs torskat mot båda.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Någon av er biffar som tänker streama matchen?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Klasse: Sånt håller vi inte på med här. Det här är en anständig GB.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Klasse: Tror de flesta kör TV sändningen.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Sicken bakåtpassning från Pavel till Sebbe. :-) 1-0

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Jajjen: Brunäs klar för kvalserien !!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Jasså!? Och Timrå har vunnit guld i din drömvärld också eller??
Kul att du delar med dig av dina drömmar.... eller inte....

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander:

Känns inte stabil efter första,Cipramilen ligger brevid,snart dax att börja knapra.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
moreten: Brunäs är och förblir ett jävla skit lag !!!!


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Kvittar om man man leder med 14-1 inför sista, som Brynäsare är man aldrig lugn :-)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Vad vet du, din dumma jävel? Springsteen - new jersey - timrå! Moahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander:

Så är det.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Du är och alltid förblir en...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Ska du skriva i de olika böckerna, så passa på att skriva något vettigt istället.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Ett Tallefjanttroll till och med! ;)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Hälge: Skit i det du !!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett: Stäng av mongot

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Är du 9 år eller yngre??

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Där satt den efter ett 5-3 läge och en jävla press. Tyvärr så står backarna helt offline  strax före 1-1.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Nån hundradel innan vi hade fått in vår fjärde gubbe, fan! Vad gör Sjödda vid målet, stretchar lårbenshalsen??

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Sjödda fick ett kalsongryck från Plüss

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
 Satan Pavel får för mycket tid på sig... arghhhh

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Vi är rökta, man får inte bränna två så fina lägen. Klasskillnad just nu, 11-2 i skott till Frölunda efter 9 minuter.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Får återgå till vårat gamla spel, icing. Satan glömde bort att de inte får byta på en hel period då.

Va f-n tror Pavel slickar in en sneträff 18.59

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Ja nu måste vf få ett mål snart !!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Ta en lättöl till och slockna sedan.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
haha, 2634ggn månsson åker offside :D

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Fortfarande vaken? Bollibompa är nog slut nu...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Poffa: hahahaha.......

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
moreten: Är vällingen slut ?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
moreten: Ja Ja Ja ......................

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
1-2 när Brynäs spelar PP, lysande!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Nja är skeptiskt... Nu gjorde FHC BIF-klassiker.. Sätt f-n skapet i målet nu.

Springsteen eftersom du inte hänger med riktigt eftersom dina synapser lever ett eget liv så betyder detta att Frölunda har haft 6 spelare på plan.

Och just nu nu så lyckas Brynäs med att släppa in ett "SH" :-(

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
2 svåra bortamatcher efter det här. Kan bli ett stort glapp till strecket.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Nu går vf för 1-3

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Om du har slut på välling får du fråga din mamma...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Sluta mata trollet nu

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
1 skott på mål på 3 Frölundautvisningar.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen:

Skriv ngt vettigt annars har du skrivit ditt sista inlägg i våran GB.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: 2-15 i skott i per 2.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
2-15 i skott på hemmaplan...rycker dom inte upp sig rejält i sista så bumpar jag upp KS-tråden

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Vad väntar du på?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
wap.hockeysnack.com
Det var en kort formtopp, tillbaka på ruta ett. Riktigt usel andraperiod, ikväll går tåget, hoppas Brynäs kliver på.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
70 Rodrigues: De har haft ruggiga chanser men måmhga är ofarliga. Mer skärpa och mer kontroll så kan det gå vägen

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
rafalski: Har det inte varit en liten trend den här säsongen att andra perioden oftast är sämst??

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: JAHA !!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
moreten: Lyssna nu vad kalle Johansson säger om brunäs försvarspel !!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Vafan är det Djurgårds-tv eller?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
wap.hockeysnack.com
Du menar när vi gjorde 5-0 mot LHC för ett ljusår sen;)

« · 927482 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)